Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@09:09:28 GMT

چرا قرارداد کولاکوویچ فسخ شد؟

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۳۳۷۵

چرا قرارداد کولاکوویچ فسخ شد؟

خبرگزاری میزان- قرارداد ایگور کولاکوویچ در شرایطی فسخ شد که پیش از این انتقاد‌های زیادی از تمدید ۲ ساله قرارداد او شده بود. تاریخ انتشار: 12:11 - 09 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۸۶۰۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، پس از اینکه به صورت رسمی اعلام شد که المپیک توکیو به خاطر شیوع ویروس کرونا یکسال به تعویق افتاده، مسئولان فدراسیون والیبال تصمیم گرفتند قرارداد ایگو کولاکوویچ را فسخ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



توجیه آنها هم این است که تا المپیک توکیو زمان زیادی باقی مانده و با توجه به اینکه قرارداد کولاکوویچ تا پایان زمان قبلی المپیک توکیو، یعنی حدود ۴ ماه دیگر بوده بنابراین این قرارداد زودتر از موعد فسخ می‌شود.

صحبت‌های خوش‌خبر قضیه را کمی پیچیده‌تر کرد. او مدعی شد که از همین حالا مذاکرات برای جذب مربی خارجی آغاز شده است. این به آن معناست که مسئولان فدراسیون والیبال به خاطر عملکرد کولاکوویچ قراردادش را فسخ کردند و نه به خاطر مسائل مالی.

در دوره‌ای که افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال بود وی مدعی شد که قرارداد ۲ ساله دوم کولاکوویچ در زمان ضیایی تمدید شده است، اما جالب اینکه در ادامه اعلام شد که داوری و کولاکوویچ برای تمدید قرارداد به توافق رسیده‌اند.

اینکه چرا از همان ابتدا ایگور کولاکوویچ به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال انتخاب شد سوالی است که مسئولان وقت فدراسیون والیبال باید به آن پاسخ دهند. تاکنون فدراسیون والیبال هیچ دلیلی برای برکناری کولاکوویچ اعلام نکرده است. برکناری این مربی هم همان طور در حال رخ دادن است که پیش از لوزانو و کواچ برکنار شده‌بودند.

ابهام اصلی در این موضوع این است که اگر عملکرد کولاکوویچ ضعیف بوده پس چرا فدراسیون والیبال اقدام به تمدید قرارداد او کردند؟ در همان پایان ۲ ساله اول می‌شد عذر کولاکوویچ را خواست. عملکرد کولاکوویچ در همان ۲ سال اول مشخص بود و با عملکردش در ۲ سال دوم تفاوتی نداشته است پس چرا تصمیم گرفته شد که ابتدا قراردادش تمدید شود و در ادامه هم این قرارداد فسخ شود. ضمن اینکه اگر کولاکوویچ مربی ضعیفی و ناکارامدی است فدراسیون والیبال بر چه اساس می‌خواست تیم ملی را در المپیک توکیو به او بسپارد؟

آن چیزی که مسلم است فسخ قرارداد کولاکوویچ می‌تواند این پیام را داشته باشد که مسئولان فدراسیون والیبال در دوراهی عجیبی گیر کرده‌اند که خودشان مسبب آن بوده‌اند. از همان ابتدا مشخص بود که کولاکوویچ مربی سطح اولی محسوب نمی‌شود، اما هر کسی که نسبت به عملکرد این مربی انتقادی انجام می‌داد با واکنش فدراسیون والیبال روبرو می‌شد. در حال حاضر این تناقض وجود دارد که اگر این مربی عملکرد قابل دفاعی داشته پس چرا فدراسیون به دنبال برکناری او است.

باید دید فراسیون والیبال در نهایت کدام مربی را به عنوان جانشین کولاکوویچ انتخاب خواهد کرد؛ تنها می‌توان امیدوار بود که در نهایت تصمیم این فدراسیون به انتخاب دستیار این مربی برای سرمربیگری تیم ملی ختم نشود.

بیشتر بخوانید: والیبال ایران در سال ۹۸؛ قهرمانی در جوانان جهان، مهمترین اتفاق والیبالی در سال گذشته انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون والیبال ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال فدراسیون والیبال المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده‌ است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند تن از بازیکنان که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روزها نیز شده است.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی؛ ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد و باشگاه برای حفظ بازیکنان خود هر چه سریعتر باید اقدام کند.

با این حال، اولویت نخست باشگاه پرسپولیس تمدید قراداد اوسمار است و بعد از توافق با این مربی و تمدید قرارداد وی، باشگاه با توجه به درخواست ویرا در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان و همچنین جذب بازیکنان مورد نظر او اقدام خواهد کرد. بدین ترتیب باشگاه ابتدا قصد دارد تا با اوسمار برای تمدید قرارداد به جمع‌بندی برسد و بعد از آن به سراغ تمدید قرارداد بازیکنان برود. هرچند گفته می‌شود این مربی برزیلی خواستار حفظ تمامی بازیکنان است.

کد خبر 846716 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد