Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@15:30:34 GMT

فعالیت 14 ایستگاه توزیع محلول ضدعفونی کننده

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۳۳۸۰

فعالیت 14 ایستگاه توزیع محلول ضدعفونی کننده

خبرگزاری آریا- مدیر اجرایی قرارگاه ظفر گفت: هم اکنون 14 ایستگاه در نقاط مختلف تهران به صورت رایگان محلول ضد عفونی کننده سطوح توزیع می کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا، «علی دین محمدی» افزود: قرارگاه ظفراز افراد جهادی و بسیجی شرق تهران تشکیل شده که حدود 15 سال است در حوزه های جهادی، خیریه و برنامه های عام المنفعه فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه از نخستین روزهای شیوع کرونا 80 نفر از اعضای قرارگاه مزبور اقدام هایی را انجام داده اند، اظهارداشت: علاوه براین 80 اکیب خودرویی ضدعفونی کننده، اماکن عمومی و نقاطی مانند ایستگاه های اتوبوس، پارکها، پمپ های بنزین، خودپردازها و غیره که بیشتر به ویروس کرونا آلوده هستند را ضدعفونی می کنند.
مدیر اجرایی قرارگاه ظفر ادامه داد: همچنین 20 تیم موتوری در نقاط مختلف به صورت بلوک بندی تا اوایل سحر به ضدعفونی کردن معابر و اماکن می پردازند.
وی از فعالیت سه کارگاه مردمی تولید ماسک خبر داد و گفت: ماسک های بسته بندی شده در میان اقشار آسیب پذیر توزیع می شود.
دین محمدی با تاکید بر اینکه بطری های محلول های ضدعفونی کننده در تیراژ چند هزار تایی توزیع می شود، افزود: حدود300 سبد کالا در میان اقشار محروم توزیع شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رادیو اقتصاد، وی از اجرای طرح خانه به خانه خبر داد یادآور شد: یک اپلیکیشن برای تشویق بیشتر مردم به درخانه ماندن در حال تولید بوده که از بخش های مختلفتی مانند تست کرونا تشکیل شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فعالیت ایستگاه ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از فعالیت یک واحد توزیع آش و حلیم در زاهدان

 علیرضا شهرکی مسئول واحد سلامت محیط و کار مرکز بهداشت زاهدان گفت:  در ادامه طرح تشدید سلامت نوروز و ماه مبارک رمضان۱۴۰۳ تعدادی از صنوف آش و حلیم مورد بازدید قرار گرفت که یک واحد بدلیل عدم رعایت مقررات بهداشتی پلمب و برای ۵ واحد دیگر پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جلوگیری از فعالیت یک واحد توزیع آش و حلیم در زاهدان
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه بین جاده‌ای و ۲۱ نوروزگاه در استان
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • ساخت دستگاه ایرانی ضدعفونی هوا، به روش مه خشک
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند
  • شعار سال در اردستان محقق شود/ لزوم تشکیل قرارگاه
  • میزان ویتامین E موردنیاز بدن در سنین مختلف
  • فعالیت بیش از هزار نیروی مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در نوروز
  • ایستگاه پایانی توزیع کنندگان مواد مخدر
  • دلایل جوش آوردن خودرو چیست؟