Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک اعیاد شعبانیه، روز پاسدار را به ملت شریف ایران به‌ویژه سبزپوشان و افتخارآفرینان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در پیام تبریک دکتر اسکندر مؤمنی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم شعبان المعظم سالروز میلاد مسعود سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین (ع) و چهارم شعبان ولادت باسعادت بزرگ جانباز تاریخ حضرت ابوالفضل العباس (ع) می‌باشد که حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب به میمنت و پاسداشت این ایام معظم از آن‌ها به‌عنوان روز پاسدار و روز جانباز یاد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما آسایش و آرامش امروز خود را مدیون جان‌فشانی بزرگ‌مردانی می‌دانیم که هشت سال دفاع مقدس، با اخلاص و ایمان به خداوند متعال، غیورانه از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و مفهوم آزادی و آزادگی را در فرهنگ لغت ایران اسلامی معنا بخشیدند.

بی‌تردید پاسداران انقلاب اسلامی سندی زنده از ترجمان ایثارگری و جان‌فشانی در راه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) شهیدان زنده‌ای هستند که در دفاع از اهداف نظام اسلامی جان‌فشانی می‌کنند و تأمین آسایش و امنیت پایدار در عرصه‌های گوناگون که امروز نصیب جامعه و ملت سرافراز ایران شده، مرهون حماسه‌آفرینی‌ها و فداکاری‌های پاسداران سرافراز و ایثارگری جانبازان عزیز است که بستر و زمینه مناسب و لازم را برای خدمت‌گذاری دولتمردان و پیشبرد اهداف و آرمان‌های بلند نظام فراهم می‌کنند و امروز نیز همدوش ارتشیان غیور و نیروی انتظامی مقتدر و کادر درمان کشور و مدافعان سلامت تلاش‌های ارزنده‌ای را انجام می‌دهند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به‌ویژه شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اعیاد فرخنده و پربرکت شعبانیه از جمله روزهای سوم و چهارم شعبان را به مردم ولایتمدار ایران به‌ویژه پاسداران و جانبازان عالی‌قدر و خانواده‌های معظم ایشان، تبریک و تهنیت می‌گویم و سربلندی همگان را ازدرگاه ایزد منان خواستارم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ستاد مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر اسکندر مومنی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی احمدپور با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم اعتیاد به مواد مخدر یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: آموزش مهارت‌های زندگی از جمله مهارت نه گفتن می‌تواند عاملی تعیین کننده در عدم گرایش افراد به سمت معضل اعتیاد باشد.

وی با اشاره به اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس، صحت موضوع برای پلیس محرز شد و مخفیگاه متهم در شهر رشت مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از اعزام مأموران اداره عملیات ویژه به محل اختفا متهم و دستگیری وی خبر داد و اذعان‌داشت: ۱۳ کیلوگرم ماده روان گردان از نوع حشیش و ۵۰۰ گرم سایر مواد مخدر توهم‌زا در بازرسی از این مکان کشف شد و قاچاقچی ۳۵ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پلیس در راستای خدمت‌گزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص مواد مخدر در راستای انجام بهتر مأموریت‌ها با مشارکت آن‌ها، گام برمی‌دارد.

کد خبر 6081950

دیگر خبرها

  • قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است
  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • رای دیوان عالی کشور در مورد قانون مبارزه با مواد مخدر
  • برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند
  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر