Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@16:29:14 GMT

پیشنهاد آرسنال برای جذب دمبله

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۳۴۳۰

پیشنهاد آرسنال برای جذب دمبله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  نشریه «اسپورت» اسپانیا خبر داد باشگاه آرسنال برای جذب عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا دست به کار شده است.

آرتتا، سرمربی توپ چی ها درخواست جذب این هافبک را داده است. مصدومیت های متوالی دمبله از زمان پیوستنش به بارسلونا باعث شده تا هواداران از او دلسرد شوند و مسئولان نیز خواهان فروشش باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش ها آرسنال با پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورو وارد عمل شدند و به نظر نمی رسد بارسلونا با این پیشنهاد مخالفتی داشته باشد.

هافبک ۲۲ ساله فرانسوی در سال ۲۰۱۷ از دورتموند با مبلغ ۱۲۰ میلیون یورو به بارسلونا آمد ولی مصدومیت های متوالی اش باعث شد تا او نتواند عملکرد مطلوب را در ترکیب آبی-اناری ها داشته باشد.

کرونا دستمزد سالیانه لیونل مسی را کاهش داد کد خبر 496011 برچسب‌ها فوتبال - لالیگا اسپانیا فوتبال - لیگ برتر انگلیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لالیگا اسپانیا فوتبال لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن روی خرید لامین یامال اصرار دارد. جدایی کیلیان امباپه حفره بزرگی در خط حمله تیم فرانسوی ایجاد خواهد کرد که از هم اکنون برای یافتن جانشینی مناسب برای او دست به کار شده اند.  

اولین موردی که پاریسی ها در ذهن دارند نیز یامال است. مارکا قبلاً در ابتدای ماه مارس گزارش داده بود که پی اس جی پیشنهادی هنگفت برای مهاجم بارسا ارائه کرده است که توسط هیئت مدیره باشگاه کاتالان رد شده است. این خبر بعداً توسط خوان لاپورتا تأیید شد.

شب گذشته لوپاریزین بار دیگر ادعا کرد که پی اس جی ناامید نشده و قصد دارد لامین یامال را با پیشنهادی اغواکننده از بارسا جدا کند. بر این اساس آنها حاضرند 200 میلیون یورو نیز به بارسلونا بدهند.

طبق ادعای مارکا، این خبر باعث نشده تا مسئولان بارسا دچار هراس شوند چرا که خیالشان از یامال راحت است. حتی مشکلات مالی نیز سبب نشده تا لحظه ای به فروش یامال فکر کنند. یامال تا 2026 با بند فسخ یک میلیارد یورویی قرارداد دارد و فروشی نیست. پاریس نیز اگر یامال را می خواهد، فقط یک راه دارد: پرداخت بند فسخ یک میلیاردی.

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏