Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در ایامی قرار داریم که هموطنان در سراسر کشور با بیماری کوید ۱۹ در حال مبارزه هستند.

وی افزود: با توجه به توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کوید ۱۹، تدابیری توسط پلیس پیشگیری فاتب اندیشیده شد که در این چارچوب از ورود افراد به تفرجگاه‌های کوهستانی مانند دربند، کن، سولقان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. توسط پلیس کوهستان ممانعت خواهد شد.

سرهنگ موقوفه‌ای تصریح کرد: در این طرح با کمک پلیس اماکن فاتب و سایر دستگاه‌های نظارتی هر واحد صنفی که در مناطق ذکر شده اقدام به فعالیت کند، پلمب خواهد شد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری فاتب با بیان اینکه امسال در روز ۱۳ فروردین به مانند سال‌های گذشته روز طبیعت نخواهیم داشت، خطاب به پایتخت نشینان گفت: شهروندان در صورت امکان از خانه‌هایشان خارج نشوند تا با اتحاد ملی بر این بیماری منحوس غلبه کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا پلیس پیشگیری محدودیت تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بهبهان

سرهنگ ستاد کاظم نیسی گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با خودرو‌های قاچاق بر و مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق، ماموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق و پاسگاه پل زهره در قالب گشت‌های محسوس و نامحسوس وکنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری شوتی مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او می‌گوید: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی، تعداد ۴ هزار و ۶۰۰ جلد عینک خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز و مدارک مثبته گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را بالغ بر ۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ نیسی گفت: در این ارتباط یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی وتعزیرات حکومتی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود
  • دستگیری عوامل درگیری در تفرجگاه جنگلی سکوتپه ساری
  • کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان
  • کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بهبهان
  • کشف جسد یک مرد در ساحل آستارا
  • وعده برخورد با ورود موتور به پیاده‌راه فردوسی سنندج عملی نشد