Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از بامداد امروز در استان خبر داد.

سیدعلی حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد:  تردد بی مورد در معابر شهرستان اراک و دیگر شهرهای استان مرکزی در روزهای ۱۱ تا ۱۳ فروردین ماه موجب اعمال قانون به مبلغ 5 میلیون ریال و توقیف خودرو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: پلاک های غیربومی تا ساعت ۲۴ روز ۹ فروردین مهلت داشتند که استان مرکزی را ترک کنند.

 حسینی اظهار داشت: رانندگان خودروهای پلاک غیر بومی که اقدام به ترک محدوده استان مرکزی تا ساعت ۲۴ مورخه ۱۳۹۹/۱/۹ نکرده اند با آنها برابر دستور العمل طرح فاصله گذاری اجتماعی برخورد و  مبلغ ۵ میلیون ریال اعمال قانون و خودروی آنان به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان افزود: در روزهای یازدهم، دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه سال ۱۳۹۹ برابر مصوبات قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت‌های تردد در تمامی معابر شهری استان اقدام خواهد کرد، لذا رانندگان از تردد بی مورد و غیر ضروری اجتناب کنند در غیر این صورت علاوه بر اعمال قانون به مبلغ ۵ میلیون ریال، خودرو آنان توقیف خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مرکزی پلیس اجتماعی خودرو استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۸ میلیارد ریالی خیران ممقانی در سال گذشته


به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بیست و یکمین همایش خیران بخش ممقان برگزار شد.

کمک‌های مالی خیران، به مبلغ ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، توسط مرکز نیکوکاری امیرالمؤمنین بخش ممقان در امور خرید جهیزیه، مسکن، درمانی، معیشتی، آزادی زندانیان، اشتغال و امور فرهنگی و آموزشی نیازمندان و کار‌های عام المنفعه در سال گذشته هزینه شده است.

همچنین در این همایش، مبلغ یک میلیارد و شش صد میلیون ریال برای ستاد خیرین و مرکز نیکوکاری امیرالمومنین ممقان، کمک مالی جمع آوری شد.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر در کرمان
  • تشکیل ۲۵ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۱۱ میلیارد ریال
  • تشکیل ۲۵ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۱۱ میلیارد ریال از ابتدای طرح نوروزی
  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف و دارای تخلفات حادثه ساز در طرح نوروز ۱۴۰۳ در ایلام
  • کمک ۲۸ میلیارد ریالی خیران ممقانی در سال گذشته
  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف در ایلام
  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف در نوروز ۱۴۰۳
  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردریالی سرمایه‌گذاری در بازار فارکس
  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • اعمال قانون بیش از هزار راننده متخلف در مازندران