Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@03:28:09 GMT

آخرین وضعیت مدیرعاملی استقلال و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۳۵۹۲

آخرین وضعیت مدیرعاملی استقلال و پرسپولیس

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ وزارت ورزش و جوانان ضمن توضیح در مورد آخرین وضعیت هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، از انتخاب مدیرعامل جدید آبی پوشان پایتخت ظرف ۴۸ ساعت آینده خبر داد.

به گزارش مشرق، مهدی علی نژاد در مورد آخرین وضعیت انتخاب مدیرعامل در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، تصریح کرد: هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به صورت منسجم در حال پیشبرد فعالیت ها است و اختلافی با مدیرعامل سابق داشتند که منجر به استعفا و در نهایت برای باشگاه سرپرست انتخاب شد و در حال حاضر مسیر خود را ادامه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

پول فوتبال ایران را عوض کرد

وی ادامه داد: در آینده نزدیک هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل را انتخاب خواهد کرد و هم اکنون در پرسپولیس مشکل خاصی وجود ندارد و با وجود سرپرست نیز به خوبی اداره شود و در خصوص انتخاب مدیرعامل نیز رایزنی از طریق هیئت مدیره انجام می شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ وزارت ورزش و جوانان در مورد وضعیت هیئت مدیره و انتخاب مدیرعامل جدید برای باشگاه استقلال نیز، بیان کرد: قبل از نوروز ۹۹، سعادتمند و نظری به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال انتخاب شدند و پس از استعفای فتح اله زاده، وزارت ورزش و جوانان در سریع ترین زمان ممکن ترمیم هیئت مدیره را انجام داد.

علی نژاد افزود: روی فتح اله زاده حساب جدی باز می شد و تصور کردیم با توجه به سابقه ای که دارند می توانند استقلال را به آرامش برسانند اما به هر دلیلی پس از ۱۶ روز استعفا کرد. دلایل این استعفا برای بنده روشن نیست و ما توقع نداشتیم چنین اتفاقی رخ دهد و امیدوار بودیم مسیر خود را ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه طی یک تا دو روزه آینده مدیرعامل جدید باشگاه استقلال توسط هیئت مدیره انتخاب می شود، گفت: با انتخاب مدیرعامل جدید شرایط برای باشگاه استقلال نیز بهتر و پایدارتر دنبال می شود.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید فوتبال استقلال پرسپولیس لیگ برتر مدیر عامل مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش وزارت ورزش انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال مدیرعامل جدید هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است

به گزارش "ورزش سه"، حسین بادامکی، معاون پرسپولیس در مورد تنش‌های اخیر میان استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌هایی که علیه هم صادر کردند، در برنامه شبهای فوتبالی صحبت کرد. او در ابتدا گفت: این تنش‌ها طبیعی است و جزو جذابیت‌های فوتبال است. بیشتر تنش‌ها در مورد داوران است‌. من فکر نمی‌کنم مربی‌های ما چه در زمان آقای گل‌محمدی و چه الان که آقای اوسمار هستند حاشیه‌ای داشته باشند ولی متاسفانه صحبت‌هایی که از اول فصل تا الان شده، باعث این شده که پرسپولیس تحت تاثیر قرار بگیرد.

بادامکی ادامه داد: آنها راجع به تیم ما صحبت می‌کنند و ما همیشه جواب تیم حریف را می‌دهیم. هیچوقت ما شروع نکردیم. هواداران ما توقع دارند که باشگاه ساکت ننشیند. در این هفته ها از اعضای تیم خواستیم که تمرکزشان را روی بازی بگذارند و به مسائل دیگر توجه نکنند.

معاون پرسپولیس در مورد انتخاب داوران گفت: انتخاب‌های داوران برای بازی‌های این دو تیم حساسیت ایجاد می‌کند. وقتی یک داور برای بازی ما انتخاب می‌شود که هواداران رویش حساسیت دارند و اشتباه داشته، دوباره انتخاب می‌شود، شبهه برانگیز است و من فکر می‌کنم روی خود داور هم فشار می‌آید. من خواهشم این است در این ۶ هفته نهایت وسواس را به خرج بدهند که داوران هم ضربه نخورند.

او در این خصوص ادامه داد: من برای حریف احترام قائلم ولی در این فصل اینقدر که تیم حریف از نظر مجازی به داوران و سازمان لیگ و تیم ما فشار آورد، بی سابقه بوده. البته این هم برای آنها یک حُسن است چون تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید همه ابزارش را استفاده کند.

دیگر خبرها

  • بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است
  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!