Web Analytics Made Easy - Statcounter

وب سایت واشنگتن فری بکن نوشت: آمریکا در شرایط بحرانی کرونا با آزاد کردن دارایی‌های نقدی ایران موافقت نکرده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، وب سایت واشنگتن فری بکن بامداد شنبه به نقل از وزارت خارجه امریکا نوشت که واشنگتن در شرایط بحرانی کرونا با آزاد کردن دارایی‌های نقدی ایران موافقت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وب سایت واشنگتن فری بکن افزود: براساس اطلاعاتی که وزارت امورخارجه آمریکا منحصراً در اختیار این وب سایت قرار داده، ایالات متحده گزارش‌های اخیر مبنی بر اینکه  دولت ترامپ به زودی معافیت‌های ویژه‌ای برای دسترسی ایران به دارایی‌های نقدی ارائه خواهد کرد را نادرست خواند.  

تارنمای میدل ایست آی روز جمعه در مطلبی نوشت که ایالات متحده با ارائه معافیت تحریم به برخی کشورها موافقت کرده تا به آن‌ها کمک کند دارایی‌های بلوکه شده ایران را آزاد کنند تا بتوانند به تهران برای خرید دارو و تجهیزات برای مقابله با ویروس کرونا کمک کنند.  

براساس این گزارش، بخش زیادی از دارایی‌های ایران به دلیل تحریم‌های دولت ترامپ علیه ایران در حال حاضر در بسیاری از حساب‌های بانکی اروپا مسدود شده‌اند.  

وزارت امورخارجه آمریکا در ادامه صحت تمام این گزارشات را تکذیب کرد.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مخالفت آمریکا وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن در واکنش به تصویب بسته کمکی جدید آمریکا برای اوکراین عنوان کرد که آمریکا در راستای تداوم درگیری‌ها تلاش می‌کند.

به گزارش ایسنا، آنتونوف روز چهارشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: ایالات متحده تصمیم گرفته تا طرف جنگ را انتخاب کند. آمریکا طرف شیطان را انتخاب کرده و از فاشیسم حمایت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا حاضر به فدا کردن جان مردم بی‌گناه است، عنوان کرد: سیاست‌مداران آمریکایی با تصمیم‌شان سرنوشت یک کشور را تعیین کرده و از آن به عنوان «دژکوبی» علیه روسیه استفاده می‌کنند.

بایدن ساعاتی پیش قانونی را امضا کرد که به موجب آن کمک‌های نظامی جدید از سوی واشنگتن به اوکراین ارسال می‌شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه
  • تاکتیک رسانه‌ای واشنگتن پست در قبال عملیات وعده صادق
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم
  • مداخله ۹۵میلیارد دلاری آمریکا در معادلات جهانی | واشنگتن استراتژی سدنفوذ را احیا می‌کند؟
  • ایلان ماسک با ممنوعیت تیک‌تاک مخالفت کرد