Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:04:22 GMT

۱۳ بدر امسال حضور در فضاهای سبز شهری ارومیه ممنوع است

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۳۶۵۲

۱۳ بدر امسال حضور در فضاهای سبز شهری ارومیه ممنوع است

ایسنا/آذربایجان غربی شهردار ارومیه گفت: پارکهای سطح شهر برای عدم حضور مردم و تجمع نوارکشی شدند.

محمد حضرت پور امروز ۸ فروردین با انتقاد از حضور برخی خانواده ها در پارکهای سطح شهر و تجمع در این مکانها گفت: پارکهای ارومیه نواربندی شدند تا جلوی حضور مردم در این فضاها گرفته شود.

وی افزود: در ۱۳ بدر امسال نیز اجازه تجمع، حضور و چادر زدن هیچ کس را در تمامی فضاهای سبز شهری نخواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ارومیه با اشاره به اینکه قرارگاه امام خامنه ای(مدظله العالی) با همکاری شهرداری ارومیه و سپاه شهرستان فعالیت می کند، خاطرنشان کرد: در قالب این قرارگاه جیره ۱۴ روزه بین نیازمندان توزیع می شود.

حضرت پور همچنین خواستار توجه ویژه خیرین به کارگران فصلی شهر و خانواده هایشان شد و ادامه داد: شهرداری ارومیه با کمک و مشارکت خیرین بسته های حمایتی در منطقه خیابان شهید کوهنورد توزیع کرده است.

وی همچنین از جمع آوری بساط دستفروشان برای پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد و یادآور شد: در بحث کرونا مدیریت نظام اسلامی خوب و کارآمد بوده و این در مقایسه با سایر کشورها بسیار قابل لمس است.

وی با توجه به برخی گمانه زنی ها در خصوص آمار مبتلایان گفت: چنانچه آمار بالا بود ما هم مثل برخی کشورها الان مشکل تخت بیمارستانی داشتیم در صورتیکه خوشبختانه ظرفیت بیمارستانهای ما پر نشده است و از طرفی هم باید قدردان توجه ویژه نظام در دهه های گذشته به این عرصه و همچنین دولت طی سالهای گذشته بود.

شهردار ارومیه همچنین اعلام کرد فعالیت ناوگان تاکسیرانی کماکان برای خدمات رسانی به شهروندان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری، حضرت پور خاطرنشان کرد: نابودی کروناویروس تنها در گرو مشارکت شهروندان و رعایت همه جانبه مسائل بهداشتی و ماندن در خانه هاست و از مرم می خواهیم مسئولان متولی امر را برای سلامی خود و خانواده هایشان یاری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ۱۳بدر کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام محمدخلیل‌پور   اظهار کرد: رهنمودها و نصیحت‌های امام جمعه محترم شهر ارومیه باید سرلوحه کارهای مجموعه مدیریت شهری قرار داده شود.

وی افزود: با اینکه جز کلان شهری‌های کشور نیستیم ولی هزینه‌های متناسب با کلانشهرهای کشور را در هر حال پرداخت می‌کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به معضل ترافیک گفت: تعاملات دستگاه‌های ذیربط برای رفع معضل ترافیک در شهر ارومیه یک امر ضروری است.

خلیل‌پور تصریح کرد: راکد بودن ساخت و ساز در شهر باعث افزایش جرایم اجتماعی و افزایش شغل‌های کاذب در شهر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه صنعت ساخت و ساز یکی از اساسی‌ترین مباحث اشتغال در شهر ارومیه است به عنوان نماینده مردم در شورا از امام جمعه محترم درخواست مساعدت برای ابلاغ طرح تفصیلی جامع شهری که ارومیه را به عنوان کلان‌شهر معرفی می‌کند، داریم.

خلیل‌پور تاکید کرد: با این کار می‌توانیم ضمن ایجاد اشتغال از جذب کمک‌های دولتی در مباحث مربوط به مسائل ترافیکی و… بهرمند شویم که نقش بسزایی در رونق ساخت و ساز و اشتغال‌زایی و چرخه اقتصادی و توسعه شهر دارد.

 

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌‍رود ممنوع است
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • پیش‌بینی بارندگی قابل توجه برای یزد/ پرهیز از تردد غیرضرور داخل شهر
  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه