Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: با همت بازرسان و ماموران این اداره 125 محتکر و گرانفروش اقلام بهداشتی در این استان شناسایی شدند.

به گزارش خبرگزاری آریا از ارومیه، غلامرضا بابایی در این ارتباط اظهار داشت: از اول اسفند 98 تاکنون، 125 فقره پرونده احتکار و گرانفروشی اقلام بهداشتی در آذربایجان غربی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته وی در نتیجه 125 فقره پرونده تخلف احتکار و گرانفروشی به ارزش بیش از 4278 میلیارد ریال کشف و جهت رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارجاع شده است.

وی گفت تاکنون بیش از 2 میلیون و 652 هزار لیتر ضد عفونی کننده تولید و جهت استفاده عموم توسط دانشگاه علوم پزشکی توزیع شده است

وی افزود: در بازه زمانی یاد شده بیش از 658 هزار لیتر الکل و بیش از 20 میلیون و 166 هزار عدد انواع دستکش لاتکس یک بار مصرف تولید و جهت توزیع با اولویت کادر درمانی بیمارستان های استان تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان گردید.

بابایی اضافه کرد: در همین دوره زمانی با هدف کنترل بازار و جلوگیری از سوء استفاده افراد سود جو از موقعیت پیش آمده برای افزایش سرخود قیمت ها، بیش از یک هزار و 545 مورد بازرسی از واحد های صنفی، داروخانه ها و فروشگاه های تجهیزات پزشکی صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در کنکور سراسری آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،چهرگانی، معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان غربی در برنامه گفتگوی ویژه خبری، در خصوص اجرای تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور سراسری در آذربایجان غربی اظهار کرد: کنکور سراسری در ۶ و ۷ اردیبهشت ماه سال جاری با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان آذربایجان غربی، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.   وی افزود: در اولین مرحله از کنکور سراسری در آذربایجان غربی، ۲۵ هزارو ۷۰۰ نفر در رشته علوم تجربی، ۱۹ هزار نفر در رشته علوم انسانی، ۲ هزارو ۵۰۰ نفر در رشته علوم ریاضی و در رشته‌های هنر و زبان نیز در مجموع ۲ هزارو ۵۰۰ نفر داوطلب به رقابت می‌پردازند.   وی گفت: داوطلبانی که تمایل دارند به صورت دانشجو معلم پذیرفته شوند، می‌توانند در این مرحله از کنکور شرکت کنند.   چهرگانی با اشاره به اجرای تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور سراسری، تصریح کرد: مرحله اول کنکور سراسری در ۱۶ شهرستان استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود و تمامی تدابیر لازم برای برگزاری هر چه بهتر این دوره از آزمون اندیشیده شده است.   معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان غربی در ادامه عنوان کرد: آغاز فرآیند کنکور سراسری ساعت ۸ صبح است و به دواطلبان توصیه می‌شود که نیم ساعت قبل از آغاز فرایند کنکور در محل حضور داشته باشند.

دیگر خبرها

  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • رقابت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در کنکور سراسری آذربایجان غربی 
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • تاکید بر نقش مهم و اثرگذار صداوسیما در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره