Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی به منظور محافظت از سلامت بازیکنان و مربیان در برابر ویروس کرونا تمامی مسابقات خود را تا پایان مردادماه لغو کرد.

به گزارش ایسنا، با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح دنیا طی نامه ای از سوی رییس فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی، مسابقات جهانی ۲۰۲۰ تا پایان مردادماه لغو شد و این فدراسیون امنیت ورزشکاران و تیم همراه را مهم ترین اولویت دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس فدراسیون بین‌المللی ورزش های دانشگاهی هرچند لغو مسابقات جهانی فیزو تصمیم ساده ای نبود، اما با بررسی تمام جوانب در شرایط حاضر این تصمیم منطقی‌ترین تصمیم ممکن برای فیزو بود.

این درحالی است که کمیته مسابقات جهانی فیزو به امکان سنجی برگزاری برخی از این مسابقات در سال ۲۰۲۱ می پردازد و تصمیم نهایی متعاقبا اعلام می شود؛ البته این تصمیم به تقویم فدراسیون جهانی و مسابقات به تعویق افتاده المپیک نیز بستگی خواهد داشت.

باید خاطرنشان کرد که رقابت های جهانی لغو شده شامل فوتبال آمریکایی، هندبال، دوچرخه سواری، گلف، والیبال ساحلی، فلوربال، سه گانه، ووشو، قایقرانی، جهت یابی، فوتسال، اسکواش و موی تای است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی فدراسیون دانشگاهی مسابقات جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بوکس بین‌المللی بیشکک که از روز پنج شنبه در کشور قرقیزستان آغاز شده بود، امروز دوشنبه با برگزاری فینال وزن‌های مختلف به پایان رسید. بوکسور‌های کشورمان پس از توقف چندین ساعته در فرودگاه دبی به علت طوفان و سیل بی‌سابقه در کشور امارات، راهی بیشکک شدند و در این مسابقات حضور پیدا کردند.    در مبارزات فینال، میثم قشلاقی و علی فتحی نمایندگان ایران بودند که به نشان ارزشمند نقره دست یافتند.   در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این، کاراتبایف از ازبکستان و الیاس ماگمادوف از روسیه را شکست داده بود در فینال به مصاف ساتی‌بالدو از قرقیزستان رفت و در حالیکه برتری کاملی داشت و به اذعان حاضرین در سالن، برنده بود، با لطف داوران به بوکسور میزبان، قشلاقی نقره‌ای شد.   در وزن ۹۲ کیلوگرم، علی فتحی که مقابل روشن سولیوف ازبکستانی و توکتوسونلو قرقیزستانی به برتری رسیده بود در دیدار پایانی برابر رمضان دادایف از روسیه ایستاد و نتوانست به برتری دست یابد و به مدال نقره رسید.   پیش از این، روزبه صفری در وزن ۹۲+ کیلوگرم به نشان برنز دست یافته بود.   با این اوصاف تیم ایران با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد. بوکسور‌های ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد در تایلند برگزار می‌شود، خود را مهیا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • چهره جهانی ورزش ایران: مسابقان من را در عربستان برگزار کنید!
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • هنوز مشخص نیست سهمیه المپیک گرفتم/ حرکت جدیدی در قطر ثبت نکردم
  • امکان حضور برترین‌های المپیاد ورزش‌های فناورانه در مسابقات بین‌المللی