Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@20:37:12 GMT

مهار بیماری کرونا در اردیبهشت ماه

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۳۷۰۳

مهار بیماری کرونا در اردیبهشت ماه

به گزارش  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  علی اکبر حقدوست رئیس کمیته اپیدمیلوژی بیماری کرونا در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد:‌ اگر اتفاق خاصی نیفتد و دی و بازدیدها و سفرهای نوروزی در اردیبهشت ماه به کنترل نسبی بیماری کرونا خواهیم رسید.

حقدوست در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره تاثیر تعطیلی ادارات بر شیوع بیماری کرونا گفت: فعال کردن زنجیره تولید به شکل کامل است و اگر زنجیره تولید آسیب ببیند تاثیر منفی آن را در زندگی مردم خواهیم دید و دورکاری و شرایط فعالیت ایمن به صورت حضوری نیز در روند کاری ادارات تاثیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره برگزاری آزمون های وزارت بهداشت اظهار کرد: چندین سناریو برای آزمون ها ترسیم کرده ایم تا در چند هفته آینده تحصیلی را فراهم کنیم و باید توجه داشت وضعیت عادی نیست و استاندارها را تغییر دهیم و قبول کنیم آموزش مجازی را رکن اصلی ببنیم و آزمون های جامع را تا حد امکان تغییر دهیم.

در حال تکمیل/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون پس از عملکرد درخشان تیم ملی فوتبال زیر ۱۸ سال دختران برابر ازبکستان در تورنمنت کافا گفت: در ابتدا به کادر فنی تیم ملی جوانان تبریک می‌گویم که نیمه مربی‌ها را با قدرت و با یک کامبک عالی به نفع خودشان تمام کردند.

وی در ادامه اضافه کرد: روز گذشته شاهد یک بازی عالی و تاکتیکی خوبی از بازیکنان تیم ملی جوانان برابر ازبکستان بودیم. همین بازیکنان جوان پشتوانه در سال های آینده می توانند پشتوانه تیم ملی بزرگسالان کشورمان باشند. بازیکنان این تیم دو سال در اردوها و مسابقات مختلف حضور داشتند. با پیروزی برابر حریف دیرینه خودشان که در رنکینگ هم یک پله بالاتر از ایران هست، توانستند پیروز میدان باشند و این نشان از پیشرفت نوجوانان و جوانان ما است.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در پایان اظهار داشت: من به عنوان بیننده و مربی فوتبال از این بازی بسیار لذت بردم. امیدوارم این پیروزی ها ادامه دار باشد و تیم ملی جوانان بتواند در این تورنمنت قهرمان شود.

کد خبر 6085120

دیگر خبرها

  • مهار آتش در خودروی سواری
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • تاثیر شگفت انگیز شکلات تلخ برای بیماری‌های روده‌ای
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • انتقاد تند روزنامه جوان از القای دوقطبی «آقا و دفتر آقا»/تاثیر تجربه جنگ با عراق در مواجهه نظامی با اسراییل/نسل زد؛ خوش‌شانس یا بداقبال
  • راز جوان شدن در پیری فاش شد
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان