Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@14:27:31 GMT

تبریک نیروی انتظامی به مناسبت روز پاسدار

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۳۷۳۳

تبریک نیروی انتظامی به مناسبت روز پاسدار

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز پاسدار را به پاسداران امنیت کشور تبریک گفت.

به گزارش مشرق، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی روز پاسدار را که مصادف با سالروز ولادت امام حسین (ع)، سید و سرور سالار شهیدان و اسوه ایثار است، تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

روز پاسدار، یادآور رشادت و ایثارگری‌های دلاورمردان و هچنین یادآور عزم غرورآفرین فهمیده‌های مکتب و اندیشه حسین(ع) است که اکنون همچون دژی مستحکم در جهت رسیدن به حق و حقانیت و سرافرازی ایران اسلامی گام برمی‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک امروز اقتدار، عزت و درخشیدن نام ایران عزیزمان در تمام عرصه‌ها مدیون رشادتهای این سربازان خستگی‌ناپذیر اسلام است.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این پیام ضمن گرامیداشت روز پاسدار و یاد و خاطره شهدا خصوصاً شهید سپهبد حاج "قاسم سلیمانی"، سردار رشید اسلام، ضمن ارج نهادن به رشادت و تلاشهای ارزنده پاسداران امنیت کشور در صیانت از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی، توفیقات روز افزون را برای این غیور مردان در سایه عنایت حضرت ولیعصر"عج الله تعالی فرجه الشریف" و نایب برحق ایشان امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) مسئلت دارد. 

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید شهید سپهبد قاسم سلیمانی پلیس سپاه پاسداران روز پاسدار نیروی انتظامی سردار حاج قاسم سلیمانی نیروی انتظامی روز پاسدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

دیگر خبرها

  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • امضای ۸ سند همکاری مشترک میان تهران و اسلام آباد
  • عزم مقام‌های عالی تهران - اسلام‌آباد برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران