Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@15:08:47 GMT

دستگیری عامل انتشار فراخوان واگذاری داروی کرونا

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۳۷۴۵

دستگیری عامل انتشار فراخوان واگذاری داروی کرونا

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رامین پاشایی با اعلام این خبر گفت: این فرد با طرح ادعای دروغین و تبلیغات مختلف در شبکه های اجتماعی، مدعی کشف داروی درمان قطعی کرونا ویروس بود و با اعلام حساب کاربری خود در پیام رسان واتساپ از کاربران که تشخیص کرونای آنان توسط مراکز بهداشتی و درمانی مثبت اعلام شده بود می خواست با ارسال مدارک پزشکی در سایت اعلامی، برای دریافت دارو ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی به استعلام‌های اخذ شده از مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر رد و تکذیب ادعای مطروحه اشاره و بیان کرد: با توجه به سرنخ های به دست آمده، کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه متهم را در محدوده استحفاظی ویژه غرب استان تهران شناسایی کنند.  

وی ادامه داد: پس از اخذ مجوز قضائی، طی عملیات ضربتی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و پس از مواجهه با ادله جرم به بزه انتسابی معترف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ پاشایی به هموطنان گرامی توصیه کرد: به هیچ عنوان فریب این گونه تبلیغات بی پایه و اساس را در فضای مجازی نخورند و ضمن رعایت توصیه های بهداشتی و پیشگیرانه مسئولان مربوطه و پرهیز از رفت و آمدهای ضروری در سطح معابر و اماکن عمومی به هیچ عنوان به شایعات فضای مجازی توجه نکرده و اخبار موثق را صرفا از رسانه ملی و خبر گزاری های رسمی دنبال کنند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در خاتمه گفت: شهروندان در صورت مشاهده و گزارش موارد مشکوک و یا نیاز به اخذ مشاوره و راهنمایی با مراجعه به سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cybrpolice.ir بخش مرکز امداد و فوریتهای سایبری می توانند با پلیس فتا در ارتباط باشند.

به گزارش ایرنا، کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز گذشته (جمعه) اعلام کرد: تاکنون ۳۲ هزار و ۳۳۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۴۴ بیمار دیگر تعداد کل موارد فوت به ۲۳۷۸ نفر رسید، ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند.  
 

برچسب‌ها ویروس کرونا پلیس فتا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پلیس فتا ویروس کرونا پلیس فتا پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمود کلوانی گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی در شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات فراوان موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را در استان همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در بررسی سوابق متهم دستگیر شده مشخص شد وی دارای چندین فقره سابقه درگیری و شرارت و تیراندازی و ارازل اوباش سطح ۱ استان همجوار بوده که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجغ قضایی معرفی گردیدند.

سرهنگ کلوانی ادامه داد: پلیس حافظ جان و مال مردم بوده و امنیت و سلامت آنان جزء ماموریت‌های اصلی سبز پوشان عرصه نظم و امنیت می‌باشد و کسانی که بخواهند با اعمال مجرمانه و حمل سلاح سرد و گرم امنیت مردم را خدشه دار کنند با واکنش سخت و قانونی پلیس مواجه خواهند شد و از شهروندان نیز انتظار است با گزارش به موقع هر گونه قانون گریزی، پلیس خدمتگزار را در ارتقای احساس امنیت جامعه یاری رسانند

دیگر خبرها

  • (ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه
  • آنفلوآنزا عامل یک بیماری همه‌گیر جدید در آینده!
  • ماجرای فرار ۲ ساله عامل افغان یک جنایت در دربند تهران | بازگشت و دستگیری در قشم!
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران/ قتل در تهران دستگیری در قشم