Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:04:36 GMT

واحدهای صنفی بی توجه به ابلاغیه تعطیلی، پلمب می شوند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۳۷۴۷

واحدهای صنفی بی توجه به ابلاغیه تعطیلی، پلمب می شوند

سید ابراهیم سید زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این تعطیلی ها به منظور حفظ سلامتی تمامی شهروندان از جمله اصناف و  خانواده و جامعه شان است، افزود: با توجه به اطلاع رسانی انجام شده فقط واحدهایی که کشیک هستند و یا مطابق بخشنامه اجازه فعالیت دارند، می توانند باز باشند و در صورت مشاهده تخلف با آنها برخورد قانونی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از واحدهای صنفی که این مهم را رعایت می کنند، اظهار کرد: قطع زنجیره شیوع کرونا مستلزم همکاری و همیاری تمامی اقشار  است و بیشتر اصناف نیز برای تحقق این امر کمک می کنند اما باید برای عبور سریعتر از این بحران تک تک آحاد جامعه مشارکت داشته باشند و صنوف براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت مبارزه با کرونا نهایت همکاری و همراهی را انجام دهند.

سیدزاده خاطر نشان کرد: گشت های مشترک اتاق اصناف و دستگاههای مرتبط همچون سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات و اماکن نیروی انتظامی روزانه در حال انجام است و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

مدیر بازرسی اتاق اصناف مرکز گیلان اضافه کرد: مردم نیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این ارتباط با اتاق اصناف مرکز استان یا سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت تماس بگیرند.

برچسب‌ها ویروس کرونا گیلان اتاق اصناف ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گیلان اتاق اصناف ایران ویروس کرونا گیلان اتاق اصناف ایران اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ،مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ادامه روند نظارت دقیق بر بازار گفت: در راستای مشارکت هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی براساس دستور رییس‌جمهور، تفاهمنامه‌ای بین معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان با اتاق اصناف ایران منعقد شده است.

فضل‌الله رحمتی افزود: براساس این تفاهم‌نامه، نظارت بر سطوح تولید و عمده‌فروشی با مجموعه جهادکشاورزی، انبارها و شرکت‌های پخش با مجموعه اداره کل صمت وعرضه و خرده‌فروشی‌ها با اتاق اصناف است.

وی اضافه کرد: همچنین برای دریافت هرچه بهتر گزارش‌های مردمی و تقویت روند رسیدگی‌ها نیز طرح ناظران افتخاری در دستورکار سازمان حمایت از مصرف‌کننده قراردارد.

به گفته رحمتی، در این ارتباط افراد داوطلب می‌توانند به سامانه سازمان از مصرف‌کنندگان وارد و اقدام به ثبت‌نام کنند و هر جایی که گران‌فروشی و تخلفی مشاهده کردند می‌توانند مختصات جغرافیایی واحد صنفی متخلف را ثبت کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898971

دیگر خبرها

  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید