Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی بافق  گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی، پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بافق با خودرو‌هایی که رانندگان آن‌ها تردد غیرضروری در سطح شهر دارند، برخورد میکند.

او افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی این خودرو‌ها را به مدت یک ماه توقیف و قبض جریمه پنج میلیون ریالی با عنوان تخلف تردد غیرضرور وسایل نقلیه در معابر در شرایطی که از سوی دولت ممنوعیت تردد اعلام شده است صادر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرگرد طولابی نژاد افزود: به همین منظور علاوه بر موارد فوق، با رانندگان خودرو‌هایی با پلاک‌های غیربومی که قصد ورود به شهر را دارند و یا در سطح شهر دوردور دارند برخورد و به مدت یکماه توقیف و قبض جریمه ۵ میلیون ریالی صادرمی شود.

فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: این اقدام در ورودی و خروجی‌های شهر نیز انجام می‌شود و تیم‌های گشت انتظامی و ترافیکی به همین منظور تشکیل و فعال شده است.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فاصله گذاری اجتماعی پلیس راهور مقابه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیر پایانه مرزی خسروی با اشاره به اینکه زیر ساخت‌ها و امکانات مناسب در مرز خسروی از دلایل تمایل زائران برای تردد از این مرز برای زیارت عتبات عالیات در عراق است گفت: با رایزنی‌های انجام شده  با طرف عراقی، پایانه خسروی به صورت ۲۴ ساعته و  بدون معطلی و توقف پذیرای زائران است.  
پرهیخته  افزود: مرز رسمی خسروی در فاصله ۱۵ کیلومتری قصرشیرین، تا بغداد پایتخت عراق ۱۹۰، نجف ۳۸۰، کربلا ۳۰۰، کاظمین ۲۰۳ و تا سامرا ۳۲۶ کیلومتر فاصله دارد.  
این مرز  مسافت کوتاه تری در مقایسه با سایر مرز‌های کشور با عتبات عالیات دارد.  

 

دیگر خبرها

  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • ۳۷خودرو در اجرای طرح امنیت اجتماعی یاسوج به پارکینگ منتقل شدند