Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کردستاندر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  از غربالگری و تب سنجی بیش از ۷۸ هزار نفر و شبانه روزی شدن فعالیت پایگاه‌های غربالگری جمعیت هلال احمر کردستان بمنظور کنترل و جلوگیری بیشتر از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

محمدباقر محمدی اظهار داشت: با هماهنگی اداره کل مدیریت بحران استان و در راستای کنترل تردد‌های استان و کنترل قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس، ۶ پایگاه غربالگری دیگر درشهرستان‌های استان راه اندازی گردید و مجموع پایگاه‌های فعال غربالگری استان به ۱۴ عدد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی در این باره گفت: در راستای تصمیمات متخذه در ستاد مدیریت بحران استان، پایگاه‌های غربالگری در کلیه مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های استان مستقر گردیده و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های امدادرسان، تردد مسافرین را با جدیت و نظارت بیشتری کنترل می‌کنند.

محمدباقر محمدی افزود: از امروز فعالیت پایگاه‌های غربالگری به صورت ۲۴ ساعته درآمده و داوطلبان جمعیت هلال احمر در ۱۴ پایگاه غربالگری بصورت شبانه روزی به تب سنجی افراد پرداخته و موارد مشکوک را با همکاری اورژانس به مراکز درمانی ارجاع می‌دهند.

محمدی خاطرنشان ساخت: تیم‌های جمعیت هلال احمر از ابتدای اجرای طرح غربالگری، سرنشینان بیش از ۲۸ هزار خودرو شامل، بیش از ۷۸ هزار از هموطنانمان را تب سنجی و غربالگری نموده که از این تعداد ۳۶ مورد تبدار شناسایی و پس از بررسی‌های کارشناسان اورژانس، ۴۳ مورد به مراکز درمانی استان ارجاع شده اند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس خدمات رسانی پایگاه های غربالگری جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت