Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@19:11:14 GMT

ما با دیدن تخت دو نفره تحریک نمی‌شویم!

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۳۷۷۰

ما با دیدن تخت دو نفره تحریک نمی‌شویم!

عصرایران؛ مصطفی داننده- «تقی» و «هما» زن و شوهر معروف سریال پایتخت، روی تخت دو نفره با هم حرف می‌زنند، آنهم نشسته. دیالوگ‌های خنده‌داری میان آن دو رد و بدل می‌شود و سریال پیش می‌رود و حال مردم هم با دیدن‌اش در روزهای ناخوشی، خوش می‌شود.

بعد از تمام شدن این قسمت از سریال، ناگهان نظرات عجیب و غریب درباره این سکانس در فضای مجازی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی توییت زد که «نمایش تخت دو نفره زن و شوهر تو صداوسیما سابقه داره یا من روی پایتخت 6 و قبح شکنی‌هاش حساس شدم.»

آنقدر بحث در این باره داغ شد که محسن تنابنده یا همان نقی پایتخت این تصور را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد  و زیر آن چهار ایموجی بوسه و دو ایموجی قلب قرار داد. امیر جعفری بازیگر شناخته شده کشورمان که از قضا همسر ریما رامین فر یا همان هماست زیر این پست یک گل قرمز قرار داد.

جلیل محبی، روحانی جوانی که دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر است، با انتشار یک پست در حساب توییتری خود در واکنش به پست اینستاگرامی تنابنده نوشت: « در کامنت شوهر واقعی خانم بازیگر، گل تقدیم آقای تنابنده کرده. به نظرم این گل معنای جز فحش ندارد. چون مرد ایرانی نمی‌تواند نسبت به همسر خود این‌قدر بی‌غیرت باشد.»

واقعا با خودمان این کار را نکنیم. خیلی از مردم عادی با دیدن صحنه حضور هما و نقی روی یک تخت، فقط خندیدند. آنها تحریک نشدند، حتی به ذهن‌شان هم این مسائل خطر نکرد. نگذارید شایعه شود که ایرانی‌ها با دیدن یک تخت دو نفره تحریک می‌شوند.

واقعا تا کی می‌خواهید نگاه  سکسیستی به جامعه داشته باشید؟ واقعا عجیب است. تلویزیون پستان‌های گرگ ماده آرم باشگاه رُم ایتالیا را سانسور می‌کند که خدای ناکرده ما تحریک نشویم.

کافی است مسابقات والیبال لیگ جهانی و یا المپیک را به یاد بیاورید. مردم ایران در هنگام دیدن این مسابقات بیشتر صحنه آهسته می‌بینند تا اصل مسابقه . دلیل این سانسور هم مشخص است.

کارشناس اجتماعی می‌گوید:« مهران مدیری با تعریف از شوچنکو در برنامه دورهمی، تبلیغ همجنس‌گرایی کرده است.»

برخی‌ها فکر می‌کنند  ما حتی می‌توانیم با پستان‌های یک گرگ ماده هم تحریک بشیم. ما حتی توان دیدن یک زن آستین حلقه‌ای پوش در ورزشگاه را هم نداریم چون تحریک می‌شویم و بعد از آن ...

کجای اسلام این نگاه وجود دارد؟  مگر نه اینکه در آیه 49 سوره نسا آمده است:« نباید به کسی که اظهار ایمان به خدا می نماید، گفت که تو ایمان نداری» مگر نه اینکه امام صادق فرموده است:« رفتار برادرت را همواره با بهترین وجه تفسیر نما.»

این افراد ادعای اسلام دارند اما نگاهی کاملا غیراسلامی به مسائل اجتماعی دارند. آنها تصورمی‌کنند انسان آمده است که گناه کند. نظریات آنها بیشتر مبتنی بر نظر معروف توماس هابز است. این فلیسوف مشهور غربی معتقد است که « انسان گرگ انسان است»

نکته دیگر این است که فیلم و سینما واقعیت نیست. دروغ هایی دوست داشتنی هستند. این هنر بازیگران است که نقش ها را واقعی جلوه می دهند. برخی احتمالا این نقش‌ها را واقعا باور کرده چندان که برخی تصور می کردند آنتونی کویین نامسلمان، به خاطر فیلم محمد رسول الله، مسلمان شده آن هم از نوع عموی پیامبر گرامی.

این تفکر در خیال خود فکر می‌کند که در حال خدمت به اسلام است اما نمی‌داند که این رفتار آنها بیشتر به دین زدایی در جامعه کمک می‌کنند تا جذب مردم. به ویژه جوانانی که دنیا برای آنها در یک موبایل و یا تبلت کوچک خلاصه می‌شود.

____________________________

بیشتر بخوانید:

امان از سانسور، فغان از سانسور من نقی معمولی‌ام تو چطور؟ انتقاد محسن تنابنده از سانسور سریال پایتخت لینک کوتاه: asriran.com/0031WN

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پایتخت تخت دو نفره تخت دو نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران برای خارج‌شدن از بن‌بست اقتصادی بیشتر تلاش کنند

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اینکه اگر مردم را به صحنه نیاوریم مشکل اقتصاد حل نخواهد شد، گفت: بر همه مسئولان تکلیف است بسترها را برای حضور مردم فراهم کنند تا از بن‌بست اقتصادی بیرون بیاییم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار محمدرضا مهدوی در دیدار با مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی اظهار داشت: بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید و اقتصاد فراهم شود.

وی با بیان اینکه کشور در نبرد اقتصادی است و دشمن با ما در این جبهه سخت درگیر است بیان کرد: همان طور که در 8 سال دفاع مقدس دشمن بارها ورود کرد که امنیت را به هم بریزد و موفق نبود امروز در عرصه اقتصادی هم تاکنون موفق بوده‌ایم و علی رغم همه هجمه‌ها و جنگ ترکیبی به لطف خدا توانسته‌ایم روی پای خودمان بایستیم.  

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: امروز دشمن خودش اعتراف می‌کند که تحریم‌ها هیچ اثری بر ایران اسلامی نداشته است. هر جا از ظرفیت مردم استفاده کرده‌ایم موفق بودیم و از گردنه‌های صعب‌العبور گذر کرده‌ایم.

مهدوی با بیان اینکه اقتصاد مردم پایه همواره از سوی رهبری مورد تأکید بوده است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری قبلاً اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده بودند، اما آن نسخه را عمل نکردیم.  

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اینکه اگر مردم را به صحنه نیاوریم مشکل اقتصاد حل نخواهد شد، گفت: بر همه مسئولان تکلیف است بسترها را برای حضور مردم فراهم کنند تا از بن‌بست اقتصادی بیرون بیاییم.

وی با بیان اینکه بسترهای حضور مردم فراهم است، اظهار داشت: متأسفانه آنچه مانع حضور مردم و سرمایه‌گذاران است. بروکراسی سخت و پیچیده اداری است. برای جذب سرمایه‌گذار باید انعطاف داشته باشیم و برای اصلاح قوانین و مقررات دست و پاگیر مدیران پیگیری‌های مصرانه داشته باشند. 

مهدوی با بیان اینکه باید آسیب‌شناسی انجام شود و خلأهای قانونی منعکس شود، گفت: اگر کار را به درستی انجام دهیم مشکلات حل می‌شود.  

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تأکید کرد: به دنبال راه قانونی برای باز کردن گره‌های مشکلات مردم باشیم و با استفاده از ظرفیت‌های مردم باید به دنبال حل مشکلات کشور و مردم باشیم تا به اهداف عالی نظام برسیم.

شعار سال باید منتج به تولید ایران قوی‌تر از گذشته در همه عرصه‌ها شود 

مرتضی ذاکریان نیز در این دیدار اظهار داشت: نباید تک بعدی به شعار سال نگاه کنیم. حفظ ارزش پول ملی،کاهش فاصله طبقاتی و اشتغال پایدار باید مورد توجه قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه رهبری تأکید مصرانه بر اجرای عدالت داشتند، گفت: کلیدی‌ترین واژه شعار امسال جهش است که باید زمان را در این موضوع مدنظر داشته و در کوتاه مدت به آن دست پیدا کنیم. شعار سال باید منتج به تولید ایران قوی‌تر از گذشته در همه عرصه‌ها شود. 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی به تسهیلات بند الف تبصره 18 در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای تولید، اشتغال، کارآفرینی تاکنون 567 میلیارد تومان در استان از محل قانون بودجه 1401 تسهیلات پرداخت شده که 28 درصد مربوط به بیرجند بوده است. 

انتهای پیام/254

دیگر خبرها

  • گاف عجیب دولت رئیسی /عدد نمی فهمید یا عدد نمی فهمید؟! /گردش مالی یک بنگاه املاک تک نفره در اشکولک تپه سفلی هم از ۵۰ میلیون تومان بیشتر است
  • بزرگترین زندان اطلاعاتی دنیا + فیلم
  • بعد از دیدن این تصویر نظرتان درباره بید عوض می شود!
  • (ویدیو) اسرائیل گزارش میدانی بی‌بی‌سی را بازبینی و سانسور کرد
  • چگونه در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم؟
  • مرا ببوس برای اولین بار/ بوسه‌ای که سانسور نشد
  • وحشت خبرنگار بی‌بی‌سی بعد از دیدن بقایای موشک‌ ایرانی+ فیلم
  • داستان شور نمکی‌ها و قصه شیرین کیک‌ و نوشابه بعدازظهر
  • کووید باعث تحریک آسم در کودکان نمی‌شود
  • مدیران برای خارج‌شدن از بن‌بست اقتصادی بیشتر تلاش کنند