Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس ستاد اجرایی فرمان امام همزمان با سالروز ولادت اباعبدالله الحسین (ع) روز پاسدار را به فرمانده کل سپاه تبریک گفت. تاریخ انتشار: 12:24 - 09 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۸۶۲۰

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در سالروز ولادت با سعادت سید و سرور جوانان بهشتی، امام حسین (ع) و روز پاسدار با صدور پیامی خطاب به سردار سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این روز را تبریک و گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

برادر عزیز و مجاهدم سردار حسین سلامی
سلام علیکم

امروز که به لطف الهی پس از قریب به ۴۰ سال از شکل گیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن نهال نوپا به شجره‌ای تناور و طیبه تبدیل شده و هر روز بیشتر و بهتر از قبل به خدمت رسانی به انقلاب اسلامی و مردم عزیزمان مشغول است افتخار آن را دارم که ولادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار را خدمت جنابعالی و تمام برادران عزیزم در آن نهاد مقدس تبریک عرض نمایم.

شما مفتخر هستید به اعلام رضایت امامین انقلاب. در رثای شما امام راحل عزیز فرمودند " من از سپاه راضی هستم و به هیچ وجه نظرم از شما بر نمی‌گردد. اگر سپاه نبود، کشور هم نبود" و مقام معظم رهبری نیز فرمودند " از سپاه صد در صد راضی ام". افتخاری که کمتر مجموعه‌ای به آن نائل آمده است.

اما امسال در پس تبریک روز پاسدار اندوهی هم دل‌های ما را محزون کرده است. این بار بر خلاف سال‌های قبل برادر عزیزمان سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را در کنار خود نداریم. برادر عزیزی که تمام زندگی خود را وقف آرمان‌های انقلاب اسلامی و مردم مظلوم در سراسر دنیا کرده بود. مجاهدی که هیچ شبی را صبح نکرده بود مگر با اهتمام برای اعتلای پرچم اسلام و انقلاب اسلامی و نیز حل مشکلات مردم. مجاهدی که افتخار آن را دارد که شهادتش هم رسواگر شقی‌ترین مستکبرین روزگار، سران آمریکای جنایتکار باشد.

بیشتر بخوانید: مهمترین کار شهرداری در سال ۹۸ و ۹۹ مبارزه با بیماری کروناست

لکن سپاه نشان داده است که نهادی پویا، زنده و رو به جلو است. امید واثق دارم که این شجره طیبه صدها، چون حاج قاسم سلیمانی تربیت کرده و تحویل انقلاب اسلامی نماید.

از درگاه باریتعالی برای جنابعالی و تمام سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آرزوی سلامت، سعادت و توفیق در تعالی معنوی دارم.

برادر شما
محمد مخبر
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جهانگیری کرونا ستاد اجرایی فرمان امام انقلاب اسلامی روز پاسدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه مدیران محله در استان قم تشکیل شد

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: شبکه مدیران محله در استان قم تشکیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار محمد رضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه السلام به مناسبت آغاز سال جدید و عید نوروز با آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه دیدار کرد.

در این دیدار سردار موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) به تشریح گوشه‌ای از اقدامات یک سال گذشته سپاه استان قم، پرداخت و اظهار داشت: در عرصه جهاد سازندگی, تشکیل گروه‌های جهادی متعدد در راستای خدمات رسانی به روستاها و مناطق کم برخوردار و اجرا کردن پروژه‌های آبرسانی به روستاها از اهم اقدامات این بخش است.

وی با اشاره به فعالیت‌های حوزه اجتماعی تصریح کرد: برای بیش از 120 محله این استان، فعالیت‌ها و طرح‌های محرومیت‌زدایی برای کاهش آسیب‌های پیرامون محلات در حال انجام است که در این راستا حدود 80 مرکز با عنوان خانه مهر به‌منظور ترویج سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده تأسیس شده که اکثر مشاورین این مراکز از طلاب تحصیل کرده در رشته‌های تخصصی روانشناسی هستند.

فرمانده سپاه قم، به بیان نقش مدیران محله پرداخت و گفت: شبکه مدیران محله در استان قم تشکیل شد و مدیران هر محله با شناسایی خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار با توجه به نیازمندی خانواده‌ها اقداماتی از جمله؛ کمک‌های مومنانه، سبد‌های معیشتی و مسائل فرهنگی و اجتماعی را در سطح محله پوشش می‌دهند.

وی با اشاره به برخی از اقدامات حوزه امنیتی و اجرایی اظهار داشت: در ایام نیمه شعبان و انتخابات اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت، که برای جشن نیمه شعبان در قم با برپایی گیت‌های بازرسی در نقاط مختلف مسیر پیاده روی زائرین، امنیت شهروندان تأمین شد. برای انتخابات نیز با تشکیل قرارگاه جهادی تبیین برای مشارکت در انتخابات و برگزاری بیش از 6هزار جلسه توجیهی و اجرای طرح حلقات صالحین یک به ده توسط اقشار مختلف بسیج نتیجه خوبی رقم زده شد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با بیان اینکه دشمن از لحاظ فناوری و تجهیزات بروزترین امکانات را دارد عنوان داشت: دشمن تجهیزات به روزی دارد اما ایمان مردم، بسیجیان و پاسداران ما را ندارد که امیدواریم همیشه با ایمان خود دسیسه های دشمن را بتوانیم خنثی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود
  • توزیع ۳هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی
  • شبکه مدیران محله در استان قم تشکیل شد
  • لزوم تشکیل اتاق فکر با مشارکت مردم برای اجرایی و عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در باب جهش تولید 
  • پیام فرمانده گردان‌های قسام خطاب به ملت‌های عربی و اسلامی
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز هنرهای نمایشی
  • برنامه جدید فرمانده سپاه در آستانه روز قدس
  • تبریک تولد امام حسن مجتبی(ع) ۱۴۰۳ + متن، پیام، اس ام اس و عکس نوشته ولادت کریم اهل بیت
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی