Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام بانک مرکزی نرخ رسمی ۷ ارز نسبت به روز هفتم فروردین ثابت مانده است.


بر اساس اعلام بانک مرکزی، امروز (شنبه ۹ فروردین ۹۹) هر دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به دیروز ۴۲ هزار ریال، هر پوند انگلیس با سه هزار و ۱۵۳ ریال افزایش ۵۲ هزار و ۹۳۰ ریال و هر یورو با یک هزار و ۴۶ ریال افزایش ۴۶ هزار و ۸۸۶ ریال قیمت گذاری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین امروز هر فرانک سوئیس ۴۴ هزار و ۱۵۶ ریال، کرون سوئد چهار هزار و ۲۴۵ ریال، کرون نروژ چهار هزار و ۵ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۷۰ ریال، روپیه هند ۵۶۲ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۴ هزار و ۶۰ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۴۰۳ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۹۱۶ ریال، دلار هنگ کنگ پنج هزار و ۴۱۹ ریال و ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال ارزش گذاری شد.

بر اساس این گزارش هر دلار کانادا ۳۰ هزار و ۲۴ ریال، دلار نیوزلند ۲۵ هزار و ۳۵۶ ریال، راند آفریقای جنوبی دو هزار و ۳۸۳ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۵۰۸ ریال، روبل روسیه ۵۳۰ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق سه هزار و ۵۰۳ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۵ هزار و ۸۹۶ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۲۹ هزار و ۴۳۲ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۶۳۱ ریال، دو روپیه سریلانکا دو هزار و ۲۳۱ ریال، کیات میانمار ۳۱ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۹۰۱ ریال، یکصد درام ارمنستان هشت هزار و ۴۲۹ ریال و هر دینار لیبی ۲۹ هزار و ۴۰۴ ریال ارزش گذاری شد.

امروز در تابلوی بانک مرکزی هر یوان چین پنج هزار و ۹۱۹ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۹ هزار و ۳۰۶ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۷۰۶ ریال، یکهزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۶۳۵ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۴۱۰ ریال، لاری گرجستان ۱۲ هزار و ۷۱ ریال، یکهزار روپیه اندونزی دو هزار و ۵۸۳ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۸ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۲۱۷ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۸۲۰ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۴۵۸ ریال، سومونی تاجیکستان چهار هزار و ۳۳۳ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا چهار هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال قیمت گذاری شد.

در ادامه جدول نرخ رسمی ۴۷ ارز منتشر شده توسط بانک مرکزی را مشاهده می‌کنید:

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بانک مرکزی نرخ ارز دلار دلار آمریکا پوند انگلیس چهار هزار بانک مرکزی ۹ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت

علیرضا غفاری سربازرس اداره مبارزه پولشویی بانک مرکزی در ارتباط زنده با بخش خبر سیما گفت: سقف تراکنش غیر حضوری شبکه بانکی از ۱۰۰ میلیون روزانه به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وی گفت: به موجب ابلاغیه امروز بانک مرکزی به شبکه بانکی، سقف انتقال پول و تراکنش با اینترنت بانک و همراه بانک در ماه برای فرد حقیقی به یک میلیارد تومان افزایش یافت. همچنین تراکنش‌های خرید با ابزار‌های پذیرش و پوز‌ها و IPG‌ها و تراکنش غیر حضوری از ۱۰۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی تصریح کرد طبق بخشنامه امروز بانک مرکزی، نقل و انتقال وجوه بیش از ۲۰۰ میلیون تومان تاکنون نیاز به ارائه مدارک ومستندات داشت که این آستانه هم به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است و تا ۴۰۰ میلیون نیاز به مستندات نیست و مازاد بر آن باید با ارائه مستندات و مدارک باشد.

سقف برداشت از خودپرداز بانک بطور روزانه ۲۰۰ هزار تومان از هر کارت و سقف انتقال وجه کارت به کارت با دستگاه خودپرداز بانک ۱۰ میلیون تومان در روز است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • بانک مرکزی: سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ | ابلاغیه جدید بانک مرکزی
  • نرخ ارز امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • راهبرد بانک مرکزی اشتباه است / زایش چهار درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • زایش ۴ درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار/ سقوط آزاد قیمت دلار چه زمانی اتفاق می‌افتد؟
  • نرخ ارز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات