Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشده علوم پزشکی آبادان از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در حوزه این دانشکده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، شکراله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع)، در تشریح آخرین آمار مبتلایان به کرونا در حوزه این دانشکده، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای این بحران تا کنون بالغ بر ۱۶ هزار ۷۴۸ نفر مراجعه به مراکز درمانی با علائم تنفسی به ثبت رسیده که از این تعداد ۱۱ هزار و ۷۵۰  نفر نیازمند بستری و مراقب بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۴۵ نفر تیز تا کنون با حال عمومی مناسب از بیمارستان مرخص شده‌اند، گفت: روز گذشته 15 مورد جدید بستری در حوزه فعالیت این دانشکده به ثبت رسیده که در مقابل هفت مورد ترخیص نیز به ثبت رسیده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان تصریح کرد: در حال حاضر ۸۱ مورد بستری در بیمارستان آیت‌الله طالقانی وجود دارد و در کل بحران کرونا ۱۲۳ مورد قطعی در منطقه وجود داشته که به تفکیک شهرها، در آبادان ۴۵، خرمشهر ۵۷ و شادگان ۲۱ نفر بوده است.

سلمان‌زاده خاطرنشان کرد: تعداد کل فوتی‌ها تا امروز ۱۱ مورد بوده که به تفکیک شهرهای حوزه این دانشکده، در آبادان ۳ نفر، خرمشهر ۷ نفر و شادگان یک نفر بوده است.

وی با بیان اینکه جهشی که در آمار وجود دارد، ناشی از رفتار مردم در خریدهای شب عید بوده و عواقب آن طبق روال این بیماری، دست کم ۱۰ روز بعد نمود پیدا خواهد کرد، یادآور شد: اتفاقاتی که الان در حال رخ دادن است و بحث قرنطینه و کاهش پروازها و توقف قطارها به میان آمده، این امکان را به وجود خواهد آورد که در روزهای آینده نتیجه بخش خواهد بود و باید برای حصول نتایج آن، تا ۱۰ الی ۱۴ روز آینده منتظر ماند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، بیان کرد: آن چیزی که اهمیت دارد، در شرایطی هستیم که رفتار تک‌تک جامعه می‌تواند مؤثر باشد و همه اشخاص باید به مسئولیت های شخصی خود عمل کنند و در منازل خود باقی بمانند و تقاضا دارم که از کسانی که در وضعیت پرخظر و آسیب پذیر هستند محافظت کنند و اگر فرد سالمند و یا بیماری در خانواده‌ای وجود دارد از آنها مراقبت کنند و رعایت حال آنها صورت پذیرد.

انتهای پیام/۷۲۰۱۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: علوم پزشکی بیمارستان آبادان آمار مبتلایان علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح امروز چهارشنبه وارد استان خوزستان شد.

هدف از سفر شالبافیان، شرکت در ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت ایران با محوریت خوزستان است.

نقش جوامع محلی در گردشگری مقاومت، صنعت نفت و هویت فرهنگی و همچنین نقش اقوام خوزستان در دفاع ملی و حفاظت از سنت و فرهنگی بومی، بخشی از موضوعات این نشست است.

شالبافیان در شهرهای آبادان و خرمشهر نیز حضور خواهد یافت و فعالان گردشگری خواستار توجه وی به مطالبات خود هستند.

تفویض اختیار صدور مجوز سمن به سازمان منطقه آزاد اروند، بهبود وضعیت ادارات میراث شهرهای آبادان و خرمشهر، پیگیری حذف پلکانی عوارض خروج از کشور در اروند، اجرای طرح جامع گردشگری اروند و تشکیل دبیرخانه دائمی گردشگری سلامت ایران در منطقه آزاد اروند بخشی از مطالبات فعالان گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر است.

کد خبر 6087449

دیگر خبرها

  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • اوج گیری گرما در اروند
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر