Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@23:02:18 GMT

دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در کرمان

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۳۹۱۵

دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در کرمان

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری عامل تیراندازی که در شهر کرمان اقدام به نزاع و تیراندازی کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ محمود پارسا ضمن اعلام این خبر گفت: در پی نزاع و درگیری در یکی از محلات شهر کرمان که منجر به مجروح شدن یک نفر از شهروندان با سلاح شکاری شده بود ، بررسی موضوع و دستگیری عامل این تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: ماموران امنیت عمومی پلیس استان کرمان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند  متهم را  شناسائی و آن را در مخیگاهش طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ "پارسا"افزود: از سوابق این متهم می توان به بیش از 7 پرونده مفتوحه در خصوص ایجاد مزاحمت، تهدید، ضرب و جرح و قدرت نمایی با سلاح سرد اشاره کرد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان در پایان با اشاره به ایجاد مزاحمت های این فرد شرور که دستگیری وی قدردانی شهروندان را در پی داشت افزود: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان با هر نوع بی نظمی و سلب آسایش عمومی برابر قانون با مجرمان و اراذل و اوباش مقابله می کند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگیری امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزاز نفری ارومیه

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزار نفری ارومیه با دستورات قضایی دستگیر و روانه زندان شد.
در این گزارش آمده است در پی انتشار فیلم ایجاد تنش توسط فرد متهم در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان ارومیه متهم با دستورات قضایی دستگیر و با تفهیم اتهام بازپرس رسیدگی کننده روانه زندان شد.
روابط عمومی دادگستری استان در قسمت دیگری از این اطلاعیه آورده است برابر قوانین جاری هر کس به قصد ایجاد تنش و خشونت به قومیت‌های مصرح در قانون اساسی توهین نماید تعقیب و وفق قانون مجازات می‌شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزاز نفری ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی
  • دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در بوکان
  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل