Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@05:19:16 GMT

خانه‌های ۳۰۰ میلیونی در کدام مناطق استان تهران است؟

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۳۹۷۲

خانه‌های ۳۰۰ میلیونی در کدام مناطق استان تهران است؟

رویداد۲۴ ‌آپارتمان های مسکونی۳۰۰ میلیونی استان تهران به شرح زیر است. توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در تهران با توجه به نوع ساختمان، امکانات، خیابان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.

 

بیشتر بخوانید:خانه در تهران متری ۱۵.۶ میلیون تومان

قیمت روز فروش مسکن  آدرس  متراژ عمر ساختمان(سال)
قیمت هر متر مربع  (تومان) منطقه قدس ، خیابان بهاران  65 2 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
615.000 منطقه پرند ، کروز 5 شهرک آفتاب  76 5 3.947.000 منطقه پردیس ، آپارتمان رز2 87 نوساز 3.448.000 منطقه پردیس ، فاز 11 100 نوساز 3.000.000 منطقه جوادیه ، خیابان حسام الدین  33 25 9.091.000 منطقه اسلام شهر ، کوچه شهید فتحی   60 10 5.000.000 منطقه اندیشه ، فاز یک  60 10 5.000.000

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مسکن قیمت مسکن اپارتمان 300 میلیونی 000 منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز کدام مناطق بارانی است؟ /تهران گرم می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی در این باره به همشهری گفت: دوشنبه شمال غرب و سه‌شنبه ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده را خواهند داشت، اما از روز دوشنبه، ۲۷ فروردین، با عبور موج بارشی از نیمه جنوبی کشور در مناطق جنوبی یعنی بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و جنوب سیستان و بلوچستان شاهد افزایش ابر و بارش خواهیم بود. روز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین کرمان، هرمزگان، جنوب یزد و اصفهان هم به این مناطق اضافه می‌شوند.

به گفته محمد امین نقشینه، بارش‌ها روز چهارشنبه در کرمان، هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و یزد شدید خواهد بود که در این باره برای روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هشدار زرد و نارنجی صادر شده است.

او تاکید کرد که علاوه بر بارش‌های شدید باران روز چهارشنبه در جزایر خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان هم رخ خواهد داد.

نقشینه با بیان اینکه دوشنبه تا چهارشنبه دریای عمان، تنگه هرمز و جزایر خلیج فارس علاوه بر بارش طوفانی هم خواهند شد درباره وضعیت جوی پایتخت هم توضیح داد: تهران تا ۵ روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری دارد و از امروز تا چهارشنبه روند افزایش دما در پیش است به طوری که امروز، بیشینه دما ۱۹، دوشنبه ۲۱، سه‌شنبه ۲۲ و چهارشنبه ۲۳ درجه بالای صفر خواهد بود.

اما در کنار این افزایش دما باید توجه داشت که در ارتفاعات استان تهران در برخی ساعات رگبار باد شدید و احتمال رعد و برق وجود دارد که کوهنوردان و عشایر باید به آن توجه کنند. همچنین در ارتفاعات بالادست تهران می‌تواند رگبار برف یا کولاک برف هم رخ دهد و در جنوب و مناطقی از غرب تهران هم گاهی باد شدید خواهیم داشت.

منبع: همشهری آنلاین

tags # اخبار هواشناسی سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • اجاره خانه در کدام محله‌های تهران ارزان‌تر است؟
  • نرخ رهن بازار مسکن در تهران؛ رهن کامل در این منطقه با یک میلیارد
  • اتفاقی کم سابقه در بازار مسکن تهران؛ قهر مردم با آپارتمان های نوساز!
  • قیمت آپارتمان در منطقه ۱۵ تهران
  • امروز کدام مناطق بارانی است؟ /تهران گرم می‌شود
  • ریزش و رویش فایل‏‏‌های مسکن
  • بازار مسکن پایتخت در اولین ماه سال/ فروشنده ها غیب شده اند
  • آپارتمان‌های نوساز مرکز تهران چند؟ + جدول
  • این مناطق تهران بیشترین خریدار آپارتمان را دارد
  • قیمت آپارتمان در مرکز تهران چند؟