Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن روحانی در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، از اختصاص 8 هزار میلیارد تومان پرداخت نقدی به 3 میلیون خانوار و پرداخت تسهیلات به 4 میلیون خانوار خبر داد. 

وی همچنین با اشاره به مصوبه روز پنجشنبه دولت، گفت: 12 هزار میلیارد تومان هم برای شبکه بهداشت و درمان کشور اختصاص می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس جمهور افزود: هچنین 5 هزار میلیارد تومان برای کمک به صندوق بیمه بیکار در نظر گرفته شده است و 75 هزار میلیارد تومان تسهیلات با اقساط دو ساله و با نرخ 12 درصد در اختیار کسب و کارها قرار می‌گیرد. 

وی تاکید کرد که در مجموع 100 هزار میلیارد تومان بودجه افزون بر بودجه سال 99 برای حمایت و کمک به مردم و کسب و کارها اختصاص یافته است. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حسن روحانی صندوق بیمه بیکاری هزار میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رئیس گروه خدمات پاراکلینیکی، توانبخشی و پیراپزشکان بیمه سلامت گفت: سازمان بیمه سلامت ایران وظیفه پوشش بیمه افراد کم توان را متناسب با اختلال عملکردی آنها بر عهده دارد.
سید سعید انوری افزود: افراد کم توان بر اثر بیماری هایی، چون سکته مغزی، اتیسم و اس ام‌ای از پوشش بیمه خدمات توانبخشی برخوردار می‌شوند بدین صورت که از طریق سازمان بهزیستی به بیمه سلامت معرفی شوند.
او ادامه داد: بر این اساس، این افراد در گفتار درمانی، فیزیو تراپی، کاردرمانی از ۵۹ کد خدمتی ستاره دار که سایر افراد برخوردار نیستند استفاده می‌کنند و از بسته خدمات وزارت بهداشت در این صندوق بهره‌مند شود در این صورت ۷۰ درصد هزینه مراکز با هر نوع مالکیتی رابیمه پرداخت می‌کند و اگر از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج بهره‌مند شوند در مراکز دولتی کاملا رایگان و در مراکز غیر دولتی تا ۸۰ درصد تعرفه خدمات توانبخشی را بیمه سلامت پرداخت می‌کند.

دیگر خبرها

  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • ۴۰۰بدهی میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان
  • پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید مهاباد
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به افراد زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان
  • صندوق کارآفرینی امید مهاباد ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد
  • ضرورت هماهنگی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات زنان سرپرست خانوار