Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ،  در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و به ‌منظور کاهش شیوع ویروس کرونا، حضور نمایندگی‌های شرکت‌های بیمه و کارگزاران در دفاتر خود ضروری نیست.

بر اساس این گزارش پیرو تصمیمات دولت در راستای کنترل ویروس کرونا و با توجه به بخشنامه شماره ۹۸/۱۰۰/۱۸۱۲۷۶ مورخ ٢١اسفندماه ١٣٩٨ بیمه مرکزی در خصوص مراجعه بیمه‌گذاران به سایت شرکت‌های بیمه و خرید بیمه‌نامه برخط و با عنایت به شرایط خاص کشور و ایجاد محدودیت فعالیت برخی مشاغل؛  به اطلاع می‌رساند تا تاریخ ١٥ اردیبهشت ٩٩ نیازی به حضور نمایندگان وکارگزاران رسمی بیمه در دفاتر خود نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدور بیمه‌نامه آنلاین و تمدید خودکار بیمه‌نامه‌های شخص ثالث دارندگان وسایل نقلیه تا پانزدهم اردیبهشت از جمله تصمیمات صنعت بیمه برای پیشگیری از ابتلا هموطنان به بیماری کرونا بوده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمه بیمه مرکزی ویروس کرونا شبکه فروش صنعت بیمه بیمه نامه آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۱ هزار تبعه خارجی در طرح سپرده گذاری اتباع در البرز

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز؛ دهقان شیری ضمن تاکید بر آغاز شروع توزیع دفترچه های بیمه تکمیلی و کارت های هوشمند اتباعی که مبالغ سپرده گذاری خود را کامل نموده اند، گفت:طرح سپرده گذاری با توجه به استقبال کم نظیر و درخواست اتباع خارجی، همانند سال گذشته در حال اجراست و اتباع خارجی میتوانند براساس نوبت دهی به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال مراجعه و ثبت نام نمایند.

دهقان شیری گفت افراد با مشارکت در این طرح و با افتتاح حساب تنها نزد شعب بانک ملی استان و در چارچوب این طرح میتوانند  از مزایایی همچون اقامت، اشتغال و پوشش های بیمه ای و ... بهره مند گردند.

در آخر مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز ضمن استماع گزارش اعضای جلسه بر هماهنگی بیشتر و توزیع هر چه سریعتر دفترچه های سپرده گذاری مشمولین تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • نامه مالکان لکوموتیو به وزیر راه
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • ماجرای منع دفاتر خدمات قضایی از ثبت اظهارنامه برای مقامات دولتی
  • شرکت ۱۱ هزار تبعه خارجی در طرح سپرده گذاری اتباع در البرز
  • پاسخ به نیازهای ناشناخته بیمه‌گذاران بیمه رازی در ۱۴۰۳
  • منظور از صورت سود و زیان چیست؟
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی