Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:07:36 GMT

گوشی‌های قدرتمند شیوآمی رونمایی شدند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۴۱۲۸

گوشی‌های قدرتمند شیوآمی رونمایی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جی اس ام آرنا، می ۱۰ در دو مدل با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب به قیمت ۷۹۹ و ۸۹۹ یورو عرضه می‌شود. اما گوشی می ۱۰ پرو با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۹۹۹ یورو قیمت دارد.

مدل می ۱۰ دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی خمیده از نوع AMOLED بوده و دقت نمایشگر آن هم تمام اچ دی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرخ تازه سازی صفحه ۹۰ هرتز و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی از جمله دیگر امکانات این گوشی است که به حسگر اثر انگشت نیز مجهز شده است.

پردازنده استنپ دراگون ۸۶۵ با مودم نسل پنجم ایکس ۵۵ و نیز دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با دقت فیلم برداری ۸K از جمله امکاناتی است که در هر دو گوشی وجود دارد.

مهم‌ترین تفاوت این دو گوشی در افزوده شدن لنز ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با قدرت زوم ۱۰ برابر و نیز یک لنز تله ۱۲ مگاپیکسلی با قدرت زوم ۲ برابر به گوشی می ۱۰ پرو است. البته در این گوشی یک لنز عریض ۲۰ مگاپیکسلی هم وجود دارد. البته برای گوشی می ۱۰ هم علاوه بر لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی سه لنز دیگر ۱۳، ۲ و ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

تفاوت دیگر این دو گوشی در باتری‌های آنهاست. می ۱۰ و می ۱۰ پرو به ترتیب دارای باتری‌های ۴۷۸۰ و ۴۵۰۰ میلی آمپری هستند. هر دو گوشی دارای قابلیت شارژ سریع هم هستند که این ویژگی در گوشی می ۱۰ پرو قوی‌تر است. عرضه این دو گوشی در بازارهای جهانی از اواسط آوریل آغاز می‌شود.

کد خبر 4887609

منبع: مهر

کلیدواژه: گوشی هوشمند تلفن همراه ویروس کرونا اینترنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا شرکت دانش بنیان گوشی هوشمند فناوری فضایی تحقیقات علمی واکسن آزمایشگاه ماهواره محمد جواد آذری جهرمی جهاد دانشگاهی گوگل گوشی می ۱۰ ۱۰ پرو دو گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولی‌عصر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در توضیح این دیوارنگاره آمده است: «اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است.»

روح‌الله مختاری طراحی گرافیک و مجتبی حسن‌زاده طراحی نوشتار این دیوارنگاره را برعهده داشتند. این دیوارنگاره به همت خانه طراحان انقلاب اسلامی به اجرا درآمده است. 

دیگر خبرها

  • لپ‌تاپ ۲۰۲۴ اچ‌پی با شارژ سریع و عمر باتری ۱۲ ساعته رونمایی شد
  • گوشی وان‌پلاس Nord CE 4 به صورت جهانی عرضه شد
  • رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولی‌عصر
  • ثبت بزرگترین حمله پهپادی در تاریخ به دست قدرتمند سپاه پاسداران/ تنبیه صهیونیست‌ها تکمیل شد
  • (ویدئو) این خودرو، جنگنده F ۳۵ را شکست می‌دهد؟!
  • تبلت گیمینگ جدید لنوو چه مشخصاتی دارد؟
  • تیمی قدرتمند را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کنیم
  • ببینید | اعتراف ترامپ به قدرتمند شدن ایران در دوره بایدن
  • نظارت اهرم بسیار قدرتمند مجلس است/ مجلس یازدهم ۵ اخطار علنی از رهبری گرفت
  • گوشی تکنو Pova 6 Pro عرضه شد