Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،مصطفوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت در استان با اشاره به این که ظرفیت‌های بیمارستانی کشور و استان جوابگوی بیماران کرونایی است گفت: ایران اسلامی به عنوان دومین کشور بعد از چین بیشترین تعداد بهبود یافتگان را دارد و این مهم نشانگر عملکرد قابل قبول کشور در مبارزه با این ویروس منحوس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مصطفوی افزود: در بررسی‌های استانی تعداد مبتلایان، آذربایجان غربی استان بیست و سوم کشور است و این مهم مدیریت بسیار خوب این بیماری را در استان نشان می‌دهد.   او  با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور بیان کرد: در ۵۴ نقطه از گلوگاه‌های استان نیرو‌های نظامی و انتظامی برای جلوگیری از تردد بین شهری حضور دارند که در این رابطه ۷۳ واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شده و ۱۱ مورد توقیف خودرو نیز اتفاق افتاده است.   مصطفوی همچنین بر برخورد جدی با برخی از کانال‌ها و سایت‌های فضای مجازی که نا امیدی را در جامعه گسترش می‌دهد تاکید کرد و افزود: هدف از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کاهش تردد‌های اجتماعی و کنترل بیماری و جلوگیری از شیوع پیدا نکردن ویروس کرونا در جامعه است.   او  همچنین از راه اندازی فروشگاه‌های اینترنت برای سهولت در خرید مردم و تامین مایحتاج زندگی خبر داد.   حجت الاسلام خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در جلسه گفت: ۹۹۸ مورد تخلف کانال‌ها و سایت‌های فضای مجازی درباره کرونا از طریق پلیس فتا گزارش شده که با آن‌ها برخورد شده است.   انتهای پیام/ ن م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس شیوع کرونا مبارزه با کرونا استانداری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص پنج هزار میلیارد ریالی مسئولیت اجتماعی نفتی‌ها در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،محمد هادی ایمانیه با اشاره در دیدار با وزیر نفت افزود: ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به دارالسلام شیراز به عنوان یکی از قدیم‌ترین آرامستان‌های جهان اسلام اختصاص یافت و به همین میزان اعتبار برای رفع مشکلات حرم سید علا الدین حسین (ع) کمک شد.

وی ادامه داد:مصوبه دولتی حل مشکلات شاهچراغ هم پیشتر گرفته شده و در روز‌های آینده پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی جهادکشاورزی در کشور به مسکن اختصاص یافت
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه
  • فریبکاری در دنیای ویروس‌ها!
  • ویروس‌ها هم کلاهبرداری می‌کنند
  • کاهش فاصله طبقاتی، عدالت اجتماعی و تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی
  • اختصاص نیافتن اعتبار برای مبارزه با کرم برگ خوار پاییزه در خراسان شمالی
  • اختصاص ۵۲ درصد سهم ارزش افزوده بخش های اقتصادی به بازرگانی و صنعت البرز
  • عوارض خروج از کشور در ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • اختصاص بیش از ۵۲ درصد از سهم ارزش افزوده بخش‌های اقتصادی البرز به حوزه بازرگانی و صنعت
  • اختصاص پنج هزار میلیارد ریالی مسئولیت اجتماعی نفتی‌ها در شیراز