Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@11:16:18 GMT

رشد ۲/۵ برابری سرمایه گذاری در ارس نسبت به سال ۹۷

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۴۱۸۵

رشد ۲/۵ برابری سرمایه گذاری در ارس نسبت به سال ۹۷

به گزارش خبرآنلاین از منطقه آزاد ارس صفر شاسفند با اعلام این خبر گفت: در طول سال گذشته ۵۵۶ مورد  در ٥١ جلسه بر گزار شده ، در کمیسیون اقتصادی مطرح شده که شامل ۲۲۱ طرح سرمایه گذاری و ۳۵۵ مورد درخواست تمدید، اجاره و  بررسی سایر تقاضاها بوده است.

شاسفند افزود: از بین ۲۲۱ طرح سرمایه گذاری بررسی شده  ۱۶۲ طرح تصویب شده که شامل ۱۵۸ مورد سرمایه گذاری داخلی و ۴ مورد خارجی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  از رشد ۲/۵ برابری میزان سرمایه گذاری نسبت به سال ۹۷ خبرداد و گفت: این میزان شامل ۵۸۵۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری داخلی و ۲۰۸ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی می شود.

شاسفند در ادامه با اشاره به اینکه این مقدار سرمایه گذاری در حوزه های صنعت، کشاورزی، گردشگری و خدماتی بوده و میزان اشتغال پیش بینی شده بر اساس طرح های ارائه شده بالغ بر ۴۸۰۰ نفر می باشد.
انشاءا... با جذب سرمایه گذاری مذکور شاهد جهش تولید در ارس خواهیم بود.

46

کد خبر 1369980

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد دونیم برابری خروج اتباع غیر مجاز از استان قم

علی اکبر زارعی، مدیرکل اموراتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم گفت در سال 1402 بیش از 30058 نفر در اردوگاه مراقبتی قم پذیرش شده اند.

زارعی گفت از این تعداد بیش از 20986 نفر اتباع خارجی غیر مجاز به کشور متبوع اعزام و تعداد 9530 نفر از اردوگاه ترخیص گردیده است .

وی در ادامه افزود در طرح ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز از کشور در سال 1402 شاهد افزایش دو و نیم برابری نسبت به آمار سال 1401بوده ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ارزیابی توان تسلیحاتی ایران و اسرائیل/ برتری تهران نسبت به تل‌آویو چیست؟
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • افزایش ۳ برابری ظرفیت تولید برق از انرژی بادی در بریتانیا
  • رشد ۱۰ برابری صادرات راه آهن تهران در فروردین ۱۴۰۳
  • رشد ۱۰ برابری صادرات راه‌آهن تهران در فروردین ۱۴۰۳
  • رشد ۲.۵ برابری بازرسی های بهداشت محیط
  • افزایش دو برابری شاخص‌های بازرسی‌های بهداشت محیط در طرح سلامت نوروزی
  • افزایش دو برابری شاخص‌های بازرسی‌های بهداشت محیط در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳
  • رشد دونیم برابری خروج اتباع غیر مجاز از استان قم
  • افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه قدس سمنان