Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@21:27:22 GMT

سیل تماشاکردنی نیست + فیلم

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۴۱۹۶

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- خسارات ناشی از حوادث طبیعی اغلب اجتناب‌ناپذیر است، برای در امان ماندن از آسیب خروشان سیل باید توصیه‌هایی را جدی بگیرید. تاریخ انتشار: 13:06 - 09 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۸۶۲۷

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، دوباره هشدار برای سیل داده شده است، برای در امان ماندن از آسیب خروشان سیل باید توصیه‌هایی را جدی بگیرید، اما مهمتر از همه باید بدانید برای تماشای سیل نروید، سیل نه تماشا دارد و نه شوخی!

بیشتر بخوانید: بازار گوشت ایران تا پایان سال با کمبود مواجه نیست کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیل سیل هشدار هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا

سرمربی بارسا زمستان گذشته اعلام کرد در پایان فصل این تیم را ترک می‌کند، اما اکنون گفته می‌شود در تصمیمش تجدید نظر خواهد کرد.

به گزارش مشرق، نتایج چند ماه اخیر بارسلونا سبب شده تا مسئولان این باشگاه خواهان تجدیدنظر ژاوی هرناندز در تصمیمش برای جدایی در پایان فصل شوند.

اوایل زمستان گذشته بود که ژاوی پس از کسب برخی نتایج دور انتظار توسط بارسا، اعلام کرد که با وجود اینکه تا سال ۲۰۲۵ قرارداد دارد اما در پایان فصل از بارسا جدا خواهد شد.

در حالی که پس از حذف بارسا از لیگ قهرمانان اروپا، ژاوی هر گونه مذاکره برای ادامه همکاری را تکذیب کرده بود، امروز روزنامه مارکای اسپانیا خبر داد سرمربی جوان بارسلونا برای مذاکره جهت ماندن روی نیمکت این تیم توافق کرده و احتمال تجدیدنظر او بالا گرفته است.

در واقع، او اولین گام را برای ماندن و اجرای قراردادش که در ژوئن ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد، برداشته است. ژاوی موافقت کرده است با خوان لاپورتا رئیس باشگاه برای بحث در این مورد ملاقات کند و این تصمیم در حال حاضر گام بزرگی برای ماندن او است. همچنین، خوان لاپورتا و دکو، مدیر ورزشی بارسا بر این باور هستند که در حال حاضر بهترین گزینه، حفظ ژاوی در باشگاه است.

بر این اساس، گزینه‌های اصلی بارسلونا برای جانشینی ژاوی یا نمی‌خواهند مربیگری کنند یا با تیم‌های دیگر قرارداد دارند و همگی دور از دسترس هستند.

گزینه دیگر رافا مارکز است، محتمل‌ترین گزینه در صورتی که ژاوی روی موضع خود محکم بایستد و تصمیم به جدایی بگیرد، اما انتخاب این مربی مکزیکی هم یک ریسک است. او اگر چه در تیم دوم بارسا کارنامه مثبتی را به جا گذاشته است، کار در تیم اول موضوع دیگری است. به همین خاطر حمایت‌ها از مدافع اسبق تیم بارسا در داخل باشگاه زیاد نیست و او مانند ژاوی از حمایت رسانه‌ها برخوردار نیست.

با توجه به این شرایط لاپورتا از جلسه با ژاوی برای ماندن اسقبال کرده است و سرمربی بارسا خواهان تجدیدنظر در قراردادش خواهند شد. باشگاه به او اطمینان خاطر داده که از حمایات کامل برخودار است و سعی می‌کند بهترین تیمی را که می‌تواند برای فصل ببندد، اگرچه همه آنها از محدودیت‌های خود به دلیل بازی جوانمردانه مالی،آگاه هستند.

علی‌رغم آنچه در برخی رسانه‌ها مطرح شده، این مربی دقیقا به دلیل آگاهی کامل از شرایط، قصد ندارد در مورد بازار نقل و انتقالات مطالبات زیادی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • رسانه‌ عبری: کناره گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • رسانه‌ عبری: کناره‌گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا
  • دومینوی استعفا در رژیم صهیونیستی نتانیاهو را به گوشه رینگ می‌برد
  • فرمانده بزرگترین واحد امان در صف استعفا از ارتش رژیم صهیونیستی
  • زمین برای پاک ماندن به کمک ما نیاز دارد
  • رئیس اطلاعات نظامی اسرائیل پس از شکست در ۷ اکتبر استعفا داد
  • (ویدئو) خوشحالی پس از گل و بی‌امان هوادار نابینای نساجی مازندران
  • «وعده صادق» و ادراک اردن از قدرت منطقه‌ای ایران