Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@05:44:10 GMT

اجراي طرح کاهش زنجيره انتقال بيماري کرونا

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۴۲۰۵

اجراي طرح کاهش زنجيره انتقال بيماري کرونا

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا خبر داد و گفت: ورود هرگونه مسافر به شهرهای گلستان ممنوع است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "روح الامین قاسمی" در تشریح این خبر اظهار داشت: با هدف جلوگیری از افزایش تردد در معابر و کمک به پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا محدودیت تردد در جاده ها و معابر برون شهری استان اعمال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به شیوع روزافزون ویروس كرونا، پلیس گلستان طرح كاهش زنجیره انتقال بیماری را با قاطعیت اجرا می كند و از هم استانی های عزیز درخواست داریم در این خصوص با پلیس خدمتگزار خود، همكاری و مشاركت داشته و سفر خود را لغو کنند.
این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه در این طرح فقط ساکنان شهرها اجازه ورود را خواهند داشت، ادامه داد: مسافران و افراد غیربومی، اجازه عبور از کنار گذر شهرها را دارند.
فرمانده انتظامی استان به محدودیت سفرهای برون شهری اشاره و بیان کرد: کلیه سفرهای برون شهری قطع می شود البته خودروهای نقلیه باری حامل موادغذایی و سوختی، امدادی، انتظامی، درمانی، اورژانس و آتش نشانی از این موضوع مستثنی خواهند بود.
سردار قاسمی با اشاره به فعالیت صنوفی که مایحتاج ضروری و نیاز اولیه مردم را عرضه می کنند، تصریح کرد: این صنوف تعطیل نمی شوند و به شهروندان خدمات ارائه می دهند.
وی تصریح کرد: در صورتی که رانندگان خودروها که ورود آنها به شهرهای غیر محل سکونت ممنوع شده‌ است، به این شهرها وارد شوند، مرتکب تخلف شده و تا یک ماه خودروهای آنها توقیف و 500 هزار تومان نیز جریمه خواهند شد.
فرمانده انتظامی استان در پایان با تاکید بر توجه همه شهروندان به حساسیت موضوع خاطر نشان کرد: اجرای این طرح که مطالبه عمومی است، مشارکت و همکاری همه شهروندان را می طلبد و امیدواریم شهروندان گلستانی این موضوع را جدی گرفته و از هرگونه تردد و سفر غیر ضروری خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اجرا طرح کاهش انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم

معابر شهری کاشان با بارش باران دچار آبگرفتگی شده و سیلاب در برخی نقاط جاری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، با بارش نزولات آسمانی در شهرستان کاشان شاهد سیلابی شدن مسیرها و معتبر شهری کاشان بودیم و از این رو دستگاه‌های خدماتی و امدادی به حالت آماده‌باش درآمدند و بازدیدهای میدانی و اقدامات لازم برای امدادرسانی و پیشگیری از وقوع حوادث انجام شد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، اظهار داشت: بارش‌های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شمال شرق استان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، اردستان، نطنز باعث فعال شدن رودخانه‌های فصلی و بروز سیلاب و روان‌آب در جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی و نیز ابگرفتگی معایر و تعدادی از منازل مسکونی شده است.

وی ضمن اشاره به ادامه بارش‌ها تا فردا افزود: توصیه می‌شود از تردد و توقف در مسیر رودخانه‌های فصلی و آبراهه‌ها خودداری و سفرهای غیر ضروری در محورهای این مناطق تا رفع شرایط آبگرفتگی انجام نشود؛ تیم‌های امدادی در حال تخلیه آب از منازل در معرض آبگرفتگی هستند و عوامل راهداری و پلیس با اعمال محدودیت‌های موقت تردد در محورهای سیل گیر و کنترل ترافیک نسبت به ایمن‌سازی راه‌ها اقدام می‌کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ابراز داشت: ادامه بارش‌ها موجب آبگرفتگی در جاده بادرود به ‌کاشان و انسداد موقت جاده بادرود کاشان و کندی تردد در محورها شده است و شاها آبگرفتگی محور بزرگراه نایین اردستان کاشان در محدوده مهراندو و ظفر قند شهرستان اردستان، محور کسوج و اردستان کاشان زیر گذر زواره شده که باعث کندی تردد شد.

وی گفت: بارش‌های رگباری در ارتفاعات قمصر و قهرود و فعال شدن رودخانه حیدر کاشان باعث جریان یافتن روان‌آب و سیلاب و ابگرفتگی در مناطق دو، سه و چهار شهر کاشان و آبگرفتگی در  منطقه فین، بلوار امام رضا، بالادست مسکن مهر محور خرم دشت، روستاهای دره، یزدل جوینان شهرک صنعتی جعفرآباد، محور فرودگاه کاشان و نیز آبگرفتگی جاده ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل شد.

.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی