Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: با توجه به حساسیت تامین و توزیع کالاهای اساسی و لزوم کالا رسانی به موقع در سراسر کشور تمامی واحدهای عملیاتی این شرکت هم از بنادر، انبارها، سیلوها و همه زنجیره های مرتبط نظیر کارخانجات آرد، سیلوهای بخش خصوصی و نانوایی فعال هستند و در صورت نیاز و صلاحدید ستادهای مرتبط در استانداری‌ها نسبت به افزایش شیفت های کاری اقدام خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از شاتا، یزدان سیف افزود: این تصمیم برای اجرای بخشنامه رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و پیرو دستور رئیس جمهور محترم مبنی بر کاهش تراکم نیروهای مستقر در دوایر دولتی و عمومی و در راستای ایجاد آرامش در بازار کالاهای اساسی کشور در این برهه زمانی اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: به تشخیص مدیران ستادی و استانی، برخی مشاغل که امکان انجام وظایف در خارج از محل اداری و به صورت دورکاری وجود دارد با ارائه ساعات انجام فعالیت در منزل به همراه گزارش کار مربوطه می توانند وظایف خود را در خارج از فضای اداری انجام دهند.

سیف تصریح کرد: با توجه به اهمیت انجام وظایف و فعالیتهای محوله شرکت از یک سو و کاهش تراکم نیروهای موجود در دفاتر ستادی و استانی لازم است بخشی از نیروهای شرکت بازرگانی دولتی ایران حسب کارکردها و وظایف مرتبط، به صورت گردشی، نوبت کاری و شیفت با تاکید دور کاری وظایف خود را به نحوی انجام دهند که ضمن کاهش تراکم حضور فیزیکی افراد، انجام وظایف محوله به ویژه تامین و توزیع کالاهای اساسی با اختلال مواجه نشود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شرکت بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیمار از خارگ با یک بالگرد عملیاتی انجام شد

حسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: صبح امروز و برابر اطلاعات دریافتی از بیمارستان خلیج فارس خارگ، نیاز به اعزام یک بیمار خانم خارگی با علائم دیالیز مقاوم به درمان پنومونی به مدیریت عملیات عمومی خارگ اعلام شد.

وی افزود: باهم افزایی و همگرایی مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران یک فروند بالگرد عملیاتی توسط شرکت نفت فلات قاره خارگ در اختیار تیم اعزام بیمار قرار گرفت.

مدیر عملیات عمومی خارگ تصریح کرد: این بیمار به اضافه ۲ همراه طبی ساعت ۱۱و ۳۰ دقیقه برای ادامه روند درمان به مرکز شهرستان اعزام شد.

احمدی خاطرنشان کرد: از درایت و حس مسئولیت پذیری خلبانان شرکت نفت فلات قاره و پرسنل فرودگاه شهدای خارگ که در این شرایط اورژانسی در کنار تیم اعزام حضور داشتند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

کد خبر 6085411

دیگر خبرها

  • زیان خالص پرسپولیس کاهش یافت
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • ماجرای عجیب کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنجشنبه!
  • کاهش حقوق کارگران با تعطیلی پنجشنبه تخلف است
  • کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه تخلف است
  • رونمایی از کتاب "نگاهی به عملکرد شرکت‌های دولتی"
  • اعزام بیمار از خارگ با یک بالگرد عملیاتی انجام شد
  • نظارت برنانوایی‌ها باهدف ارتقای کیفیت نان درآزادشهر انجام می شود