Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز سیار فنی و حرفه‌ای بندرریگ نسبت به تولید لباس گان بهداشتی اقدام  و در کنار این حرکت جهادی آموزشگاه‌های آزاد خصوصی زیرنظر این مرکز مشغول  تولید ماسک و دستکش بهداشتی هستند.

گان‌های تولیدی این مرکز برای تامین بخشی از نیاز کادر پزشکی استان بوشهر و شهرستان گناوه پیش‌بینی شده‌است.

 رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران گناوه اظهارداشت: این مرکز همپا و همگام با دیگر ارگانها و اقشار جامعه در برابر بحران  ویروس کرونا پیشقدم و در فنی و حرفه‌ای سیار بندرریگ  با مساعدت خیران درحال تولید لباس گان بهداشتی برای تامین نیازهای کادر پزشکی استان بوشهر و این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیده سراجی افزود:  گان‌ها پس از فرآیند تولید بصورت رایگان در اختیار کادر پزشکی بیمارستان‌های خلیج فارس بوشهر و امیرالمومنین (ع) گناوه قرار می‌گیرد. 

وی گفت: تاکنون ۷۰ عدد گان در مرکز سیار فنی و حرفه ای بندرریگ  تهیه و تولید که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته فردا یکشنبه در اختیار بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر قرار خواهد گرفت.

سراجی ادامه داد: پس از تحویل این میزان گان به بیمارستان خلیج فارس بوشهر که مواداولیه و پارچه آن را خیران بندرریگ تامین کردند،  کار تولید این لباس برای بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه آغاز خواهدشد.

رئیس مرکز فنی وحرفه ای خواهران گناوه افزود: کارآموزان و مربیان فنی وحرفه ای در زمینه تولید ماسک در دفتر امام جمعه بندرریگ همکاری و مشارکت و  هفت هزار عدد تاکنون بصورت رایگان تهیه و توزیع شد.

وی بیان کرد: علاوه بر تولید گان در مرکز سیار فنی وحرفه ای ریگ تولید ماسک نیز در دستور کار قرار گرفته‌است.

سراجی به دیگر فعالیت‌های مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران گناوه در پیشگیری از ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: چندین آموزشگاه آزاد خصوصی خواهران این شهرستان تحت نظارت این مرکز در این امر مشارکت جدی کرده‌اند.

رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای خواهران گناوه بیان کرد: در این ارتباط  آموزشگاه‌های آزاد بانوی شرقی و مهارت از روزهای اول شیوع ویروس کرونا با تامین مواد لازم توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر اقدام به تولید ماسک و دستکش بهداشتی بصورت رایگان کرده‌است.

وی گفت: آموزشگاه مهارت ۸۰۰ جفت دستکش با کمک ۱۰ کارآموز و بانوی شرقی چهار هزار ماسک با کمک هشت کارآموز تاکنون تولید و رایگان در بین کادردرمانی و نیازمندان توزیع شده‌است.

سراجی افزود: این مرکز با مشارکت آموزشگاه‌های آزاد تلاش کرده با این حرکت‌های نوع‌دوستانه سهمی کوچک در تامین نیازهای جامعه و کادر پزشکی که این روزها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، ایفا کند. 
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران گناوه بیان کرد: با همدلی و همیاری مردم  و زحمات کادر  ایثارگر پزشکی هر چه سریعتر ویروس کرونا ریشه کن خواهد شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای ۲ مرکز فنی و حرفه ای برادران و خواهران است.

برچسب‌ها ویروس کرونا گناوه بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گناوه بهداشت و سلامت ویروس کرونا گناوه بهداشت و سلامت فنی و حرفه ای فنی وحرفه ای استان بوشهر ویروس کرونا تولید ماسک کادر پزشکی مرکز فنی رئیس مرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ایی میناب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ایی هرمزگان گفت: تا پایان سال هم رشته لوله کشی صنعتی که زیرمجموعه طرح نفت است، در مرکز میناب راه اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ شروع آموزش‌های طرح تابستانه فنی و حرفه‌ای در جاسک
محمد بذرافشان افزود: کارگاه‌هایی که برای مهارت آموزی به بخش خصوصی واگذار می‌شود به هنرجویان بصورت رایگان آموزش می‌دهند.
وی گفت: در مرکز فنی و حرفه ایی میناب ۱۶ رشته آموزشی وجود دارد که پارسال دو هزار و ۷۹۷ تن در مراکز ثابت و سیار توانستند مهارت فنی دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌‌وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌ وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود
  • برنامه وزارت علوم برای توسعه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • راه اندازی رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ایی میناب
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد
  • ۳ تصادف در گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند