Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد که اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به معنای بحرانی بودن وضعیت برخی نقاط مانند استان فارس نیست.

روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین در یک فایل صوتی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که از روز گذشته جمعه ٨ فروردین آغاز شده است، گفت: نگرانی‌هایی از اجرای این  طرح در جامعه ایجاد شده و شایعاتی هم در این خصوص در فضای اجتماعی منتشر شده اما واقعیت این است که با اجرای این طرح می‌خواهیم از ورود به مرحله بحرانی و قرمز جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: موفقیت در این طرح منوط به این است که مردم در اجرای این طرح مسئولان و خادمان نظام سلامت را همراهی کنند تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات ارائه شود.

متخصص طب اورژانس بیمارستان نمازی از مردم خواست تا با پیگیری اخبار از مراجع رسمی، عدم توجه به شایعات و رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه به کادر درمان کمک کنند تا بیماران نیازمند، در بخش مراقبت‌های ویژه درمان شوند و با افزایش تعداد بیماران مانند برخی کشورها مواجه نشویم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز همراهی مردم به ویژه در ایام نوروز قدردانی و بر استمرار آن تاکید کرد تا بتوانیم هرچه سریعتر کرونا را شکست دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استان فارس کروناویروس طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاصله بین قیمت جهانی و بهای واقعی فولاد تولیدی به جیب دولت می‌رود

به گزارش «نماینده»، لطف الله سیاهکلی درباره اینکه برخی واحدهای تولیدی مانند تولیدکننده فولاد مواد اولیه خود را ریالی دریافت می‌کند اما محصول نهایی را دلاری به فروش می‌رساند، گفت: این کالاها یا باید براساس قیمت تمام شده بعلاوه سود به بازار ارائه شود یا براساس قیمت‌های جهانی که دولت قیمت جهانی را پیش گرفته است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فاصله بین قیمت واقعی این کالاها با نرخ جهانی بسیار است زیرا در ایران دستمزد کارگر، انرژی و مواد اولیه ریالی است بنابراین محصول تولیدی در کشور نسبت به قیمت جهانی بسیار ارزانتر است در شرایط که این موضوع یک فرصت است و ما می‌توانیم از آن به عنوان یک ظرفیت برای صادرات استفاده کنیم نه تنها صادرات انجام نمی‌دهیم بلکه کالاها را نیز به قیمت جهانی به مردم می‌فروشیم.

وی اضافه کرد: فاصله بین قیمت جهانی و قیمت واقعی این کالاها به جیب دولت می‌رود زیرا دولت صاحب فولاد، سیمان، پتروشیمی و... است البته منظور از دولت فقط دولت فعلی نیست همه دولت‌ها همین سیاست را دنبال کردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: دولت باید تصمیم مشخصی در این زمینه اخذ کند؛ یا این کالاها به قیمت واقعی به دست مصرف‌کننده برسد یا اگر قرار است به قیمت جهانی به دست مردم برسد حقوق و دستمزد نیز باید جهانی باشد.

دیگر خبرها

  • فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است
  • مطلوب شدن وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح
  • فاصله بین قیمت جهانی و بهای واقعی فولاد تولیدی به جیب دولت می‌رود
  • ارائه ۶ پیشنهاد جهت پایان وضعیت بحرانی غزه در شورای امنیت
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • تصاویر منتشر شده در رسانه ها از وضعیت خیابان ها در شهر مکلا در جنوب یمن در پی وقوع سیل
  • فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد