Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران رئیس کل دادگستری مازندران جهت نظارت میدانی در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به روسای دادگستری و دادستان‌های سراسر استان دستور ویژه صادر کرد.

حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تصویب، ابلاغ و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کنترل ورودی و خروجی شهرهای استان و در اجرای مصوبات ۷ اسفند ۱۳۹۹ شورای تامین استان، ضمن برقرای ارتباط و تعامل با فرمانداران و سایر عوامل محترم اجرایی مربوطه، روسا و دادستان‌ها باید نسبت به حضور میدانی در محل‌های اجرای طرح اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: همچنین باید در طول مدت اجرای آن به صورت رندومی جهت نظارت بر عملکرد عوامل محترم اجرایی طرح و مساعدت در اجرای هرچه بهتر و اتخاذ تصمیم مقتضی در جهت رفع مشکلات احتمالی آن  اقدام کرده و در صورت وجود مشکلی که اقتضای اقدام در استان داشته باشد، مراتب گزارش شود تا با هماهنگی با استاندار محترم اقدام مقتضی معمول شود. 

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: نتیجه اقدامات به صورت پیامکی و متعاقبا گزارش کتبی به اینجانب و  دادستان مرکز استان منعکس شود و دادستان مرکز استان نیز نسبت به پیگیری اجرای دستورالعمل فوق در سراسر استان و گزارش آن اقدام کند.

اکبری گفت: دستگاه قضایی با کسانی که از اجرای این طرح سرپیچی کنند یا با رفتارهای ناهنجار درامنیت و آرامش جامعه اختلال ایجاد کنند به شدت برخورد می‌کنند.

وی تاکید کرد: دادستان‌ها و دیگر ارگان‌های مرتبط نظامی و انتظامی در این زمینه ورود جدی داشته باشد چراکه تمهیدات اتخاذ شده مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و به منظور کنترل شیوع این ویروس است و این امر در راستای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از به خطر افتادن بهداشت عمومی و مساعدت لازم در جهت کنترل هر چه بهتر مبادی ورودی شهرها است.

رئیس کل دادگستری مازندران در پایان از فعالیت شعب کشیک در استان در ایام تعطیلات نوروز در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم خبر داد و افزود: کلیه شعب  قضایی استان در ایام نوروز  فعال بوده و قضات کشیک برای ارائه خدمت رسانی هرچه بهتر به مراجعین  در تمامی حوزه های قضایی آماده به خدمت هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی رئیس کل دادگستری مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت محوری در دستور کار مسئولان دادگستری باشد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در نشست شورای عالی قضایی استان  با دادگستری اظهار داشت: اگر چنانچه اتقان آرای وجود داشته باشد پدیده کارچاق کنی کاهش پیدا می کند به همین منظور تحقق عدالت جز ارکان زندگی اجتماعی است که ناگزیریم برای تحقق آن تلاش کنیم.

رئیس کل دادگستری استان ایلام نیز در این نشست از کاهش اطاله دادرسی پرونده‌های ورودی به دادگستری استان خبر داد و عنوان کرد: از هزار و ۳۵۰ پرونده ورودی در دو سال گذشته بیش از هزار و ۲۵۰ پرونده رسیدگی شده است.

علی محمدی در ادامه اضافه کرد: دادگاه‌های کیفری استان در بحث رسیدگی به پرونده‌های خشن نیز حائز رتبه‌های برتر کشور شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عدالت محوری در دستور کار مسئولان دادگستری باشد
  • اجرای محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در مرکز مازندران
  • مراسم معارفه رئیس کل دادگستری مازندران برگزار شد
  • تقویت سازوکارهای نظارتی بر کاهش پرونده‌های معوق موثر است
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • کاهش فاصله طبقاتی، عدالت اجتماعی و تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی
  • برخورد قاطع دستگاه قضائی مازندران با مخلان نظم و امنیت
  • انتقاد شدید دادستان کل کشور از تخریب طبیعت بکر شمال
  • رسیدگی به ۴۵ پرونده در کمیسیون حقوق شهروندی دادگستری خوزستان
  • قاضی و وکیل در استقرار عدالت اجتماعی نقش پر رنگی دارند