Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@22:08:24 GMT

معرفی ورزش‌های خانگی برای مبارزه با کرونا

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۴۳۲۵

معرفی ورزش‌های خانگی برای مبارزه با کرونا

ورزش‌های خانگی مختلفی هستند که می‌توان آن‌ها را در خانه انجام داد تا سیستم دفاعی بدن برای مقابله با ویروس کرونا در شرایط بهتری قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،  با توجه به اینکه دامنه شیوع ویروس کرونا متوقف نشده و هرروز رشد بیشتری پیدا می‌کند بهترین راه در خانه ماندن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ماندن در خانه بدون ورزش ضریب ابتلا به این ویروس را افزایش می‌دهد بنابراین باید در خانه به انجام تمرینات ورزشی ساده و سبک پرداخت.

از نمونه تمریناتی که در خانه می‌توان انجام داد باید به راه رفتن، انجام حرکت لانژ، بلند شدن و نشستن روی صندلی یا کف خانه، بالا و پایین رفتن از پله‌ها، دراز و نشست، شنا سوئدی، تای چی، اسکوات روی صندلی و یوگا اشاره کرد که تمامی این نمونه از ورزش‌ها باعث تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابله با ویروس کرونا می‌شود. 

برای آنکه بتوانیم راه های درست انجام ورزش در منزل را بیاموزیم می‌توانیم از طریق اپلیکیشن‌ها یا فیلم‌های ورزشی به انجام حرکات جسمانی در خانه بپردازیم تا عملکرد دفاعی بدن بتواند پیشرفت قابل قبولی داشته باشد.

البته باید به این مسئله نیز اشاره کرد که در کنار ورزش باید اقدامات پیشگیرانه برای مبارزه با ویروس کرونا را انجام داد پس از انجام تمرینات ورزشی نیاز است تا به استحمام بپردازیم و فضای خانه را ضد عفونی کنیم تا اجازه ورود ویروس را به منزل ندهیم بدون شک کم تحرکی و ورزش نکردن باعث تشویش ذهن می‌شود و مانع از آن خواهد شد تا سیستم دفاعی بدن برای مقابله با ویروس کرونا دچار ضعف و اضطراب شود که این موضوع افسردگی را به دنبال دارد و عاملی برای غلبه کرونا بر انسان سالم خواهد شد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پیاده روی ورزش خانگی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با آفت غلات در سمنان از ۶ هزار هکتار فراتر رفت

قهرمانفرد مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: مبارزه همگانی با آفت سن غلات از فروردین آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مبارزه با سن مادری در اراضی کشاورزی سمنان در حال انجام است، گفت: تا کنون مبارزه با سن مادری در سه‌هزار و ۸۰۰ هکتار از مزارع گندم و ۲ هزار و ۲۹۰ هکتار از جوزارهای استان سمنان انجام شد.

وی با بیان اینکه بیشترین سطح مبارزه با آفت سن مادری در شهرستان گرمسار بوده است، بیان کرد: مبارزه با آفت سن مادری در گرمسار به میزان یکهزار و ۳۱۰ هکتار گندم و ۵۶۰ هکتار جو انجام شد و در مجموع در یکهزار و ۸۷۰ هکتار مزارع غلات این طرح اجرا شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: بعد از گرمسار آرادان بیشترین سطح مبارزه را با میزان یکهزار و ۶۲۰ هکتار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اینترنت خانگی 5G چیست؟
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • مبارزه با آفت غلات در سمنان از ۶ هزار هکتار فراتر رفت
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • دانشمندان واکسنی ساخته‌اند که می‌تواند با هر گونه سویه ویروسی مبارزه کند
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • سرپرست فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد
  • ورزش پهلوانی در مازندران عمومی شود
  • آموزش تعمیرات لوازم خانگی