Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان چکش ها از بهترین بازیکنانی که کنارشان بازی کرده است می گوید.

طرفداری- مارک نوبل، کاپیتان وست هم که از سال 2004 در این تیم حضور دارد، با بازیکنان مختلفی بازی کرده است اما خودش 2 بازیکن را بهتر از بقیه می داند.

به گزارش توییتر باشگاه وست هم، در توییتی از مارک نوبل سوال شد که بهترین بازیکنانی که کنارشان بازی کرده چه کسانی هستند و نوبل نیز نام کارلوس توز و دیمیتری پایه را به عنوان بهترین بازیکنانی که کنارشان بازی کرده، آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توز در سال 2007 یکی از اصلی ترین عوامل بقای چکش ها در لیگ برتر بود و در 29 بازی برای این تیم 7 گل و 5 پاس گل به ثبت رساند. دیمیتری پایه نیز در سال 2015 به وست هم پیوست و بهترین دوران خود را در لندن سپری کرد. او در 60 بازی برای وست هم 15 گل و 23 پاس گل به ثبت رساند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهترین بازیکنانی بازی کرده وست هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده امباپه: بهترین کیلیان در نیمه‌نهایی

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه در بازی رفت برابر بارسا ناامیدکننده بود و تیمش نیز 2-3 باخت ولی در بازی برگشت دو گل زد و کمک کرد پی اس جی 4-1 بارسا را ببرد و راهی نیمه نهایی شود.

امباپه البته همچنان مثل روزهای اوجش بازی نمی کند ولی توانست دهان منتقدان را ببندد. ژرمی روتن در تعریف از او به رادیو مونته کارلو گفت: «امباپه در بازی برگشت برابر بارسا خوب بود و جواب داد. او قدرت رهبری خودش را به رخ کشید. چیزی که ما از کیلیان می خواهیم این است که همیشه نگرش مثبتی داشته باشد و به هم تیمی هایش کمک کنید تا متحد و قوی باشند. برابر بارسا پاریس چنین مجموعه ای بود.»

روتن ادامه داد: «اگر در مورد سطح فنی او صحبت کنیم، حق داریم انتظار چیز بهتری داشته باشیم، اینکه او بازی های بهتر و منسجم تری انجام دهد و او را کمی بهتر و روی فرم تر ببینیم، اینکه موقعیت های بیشتری خلق کند. امیدوارم کیلیان در نیمه نهایی یک سطح دیگر از خودش ارائه کند و می دانم که او عزمش را جزم کرده تا از بهترین کیلیان امباپه فصل برابر دورتموند رونمایی کند.»

دیگر خبرها

  • قائمشهر حتی از برزیل هم امتیاز می‌خواهد
  • دیمیتری مدودف: غرب می‌خواهد زلنسکی را ترور کند
  • واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP
  • ده روسی: افتخار می‌کنم که هدایت بازیکنانی چون مانچینی و الشعراوی را برعهده دارم
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • علاقه سویا به جذب دو استعداد جوان از رئال مادرید و بارسلونا
  • وعده امباپه: بهترین کیلیان در نیمه‌نهایی
  • مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • علی پروین: درویش باید به این بازیکنان بگوید خداحافظ | پرسپولیس جای آنها نیست!