Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر مسعود سلیمانی نخبه و دانشمند ایرانی که به دعوت آمریکایی‌ها به این کشور رفته بود، به دنبال دشمنی دیرینه رژیم این کشور با ایران، ناجوانمردانه محکوم به حبس و در آذرماه  سال گذشته آزاد شد و دوباره به میهن و آغوش خانواده بازگشت.

این دانشمند ایرانی که به دلیل روزهای سختی که در آنجا گذرانده بود چند صباحی حال روحی و جسمی‌اش مساعد نبود، حالا به میدان آمده و در شرایطی که کشور درگیر کروناست، آستین بالا زده و در خط مقدم به یاری کادر درمان شتافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: راه‌اندازی آزمایشگاه سیار تشخیص کرونا با قابلیت تست روزانه ۲۰۰ نفر

در ادامه تصاویری از خدمت‌رسانی دکتر سلیمانی به بیماران کرونایی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت داور ایرانی از کشتی جنجالی چامیزو و بایراموف در باکو

داور S۱ کشتی ایران که در مسابقات گزینشی اروپایی قضاوت کرد، معتقد است داور اوکراینی مبارزه کشتی‌گیران ایتالیا و آذربایجان اشتباه کرد اما عمدی نبوده است. - اخبار ورزشی -

نیما صادقی که تنها داور ایرانی قضاوت‌کننده در مسابقات گزینشی اروپایی بود، درباره مبارزه جنجالی چامیزوی ایتالیایی و بایراموف آذربایجانی در نیمه‌نهایی 74 کیلوگرم که با باخت چامیزو و اعتراض شدید او به داوری همراه شد، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: قطعاً اتفاقاتی که در این کشتی رخ داد عمدی نبود، اما اشتباهاتی وجود داشت که در کلینیک هم مطرح شد. چون چندین اشتباه در این کشتی وجود داشت، باعث شد اتحادیه جهانی اعلام کند چند داور بی‌طرف این مبارزه را بازبینی خواهند کرد که فکر می‌کنم در روزهای آینده نتیجه اعلام شود.

وی با اشاره به اینکه آنتونیو رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی در باکو حضور نداشت، ادامه داد: ابراهیم چی‌چی اوغلو و بوعزیز بودند، اما آنتونیو نبود. بیشتر مشکلی که پیش آمد از داور وسط بود و تصمیمات رئیس تشک و قاضی خیلی تأثیرگذار نبود.

پای UWW به کشتی جنجالی چامیزو و بایراموف باز شد

صادقی درباره اشتباهات رومن پاولو داور اوکراینی این مسابقه تصریح کرد: اشتباه تأثیرگذار داور عدم درخواست پسیو (اخطار کم‌کاری) برای کشتی‌گیر آذربایجانی بود، او بعد از آنکه امتیازاتش را گرفت، بیشتر زمان کشتی مدافع بود. ضمن اینکه زمانی که فن دست چامیزو بود، کشتی را قطع کرد. البته آن دو نمره آخری که ابتدا به چامیزو داده شد، به درستی بعد از چلنج پس گرفته شد. اینجا ژوری به درستی رأی داد و صددرصد امتیاز نداشت و آن دو نمره که کشتی را 10-8 به سود چامیزو کرده بود، باید برمی‌گشت.

این داور S1 کشتی ایران که در باکو حضور داشت، درباره اینکه آیا احتمال تغییر نتیجه بعد از بازبینی فیلم و یا در نظر گرفتن سهمیه المپیک برای چامیزو در صورت اثبات اشتباه داور وسط، وجود دارد؟ گفت: بعید می‌دانم نتیجه عوض شود چون دست کشتی‌گیر آذربایجان بالا رفته و معمولاً چنین اتفاقی در کشتی نمی‌افتد اما دیده‌ایم که سال گذشته بعد از اثبات اشتباه داور فینال وزن 87 کیلوگرم، اتحادیه جهانی تصمیم گرفت دو مدال طلای جهانی در این وزن توزیع شود که یکی در صربستان به کشتی‌گیر ترکیه رسیده بود و دیگری را هم به کشتی‌گیر مجارستان بعد از بازبینی کشتی دادند. همه چیز بستگی به نظر اتحادیه جهانی دارد و شاید مثلاً یک سهمیه به چامیزو بدهند. فکر می‌کنم خیلی زود دراین‎باره تصمیم‌گیری شود چون مسابقات گزینشی جهانی در پیش است.

صادقی درباره اینکه باتوجه به ادعایی که چامیزو درخصوص پیشنهاد رشوه 300 هزار دلاری از سوی آذربایجانی‌ها مطرح کرده، چقدر می‌تواند اشتباهات داوری این مبارزه عمدی بوده باشد؟ تأکید کرد: چیزی در مورد ادعای چامیزو نمی‎‌دانم، اما اشتباه جزیی از داوری است و مطمئنم این یک اشتباه بوده و داور وسط بد قضاوت کرده است. ما داوریم و این را متوجه می‌شویم، اینها اشتباه بودند که گاهی پیش می‌آید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • روایت داور ایرانی از کشتی جنجالی چامیزو و بایراموف در باکو
  • معرفی آثار بخش پویانمایی و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام
  • معرفی رقبای بخش انیمیشن و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • ساخت آشکارساز نوری پرسرعت با مواد ۲بعدی در دانشگاه تهران
  • این دختران ایرانی برای زیبا شدن خود را می سوزانند
  • طرح‌های هنری برگرفته از معماری ایرانی_ اسلامی در میدان شهیدحسن‌تهرانی مقدم
  • واکسینه شدن سگ‌های صاحب دار در قاین علیه هاری
  • راه حل دانشمند ایرانی برای تجزیه رنگ‌های سمی موجود در فاضلاب