Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از خبرگزاری آناتولی، آندره ماشیچ، سخنگوی کمیسریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در کنفرانس خبری خود در ژنو، درباره خطرات روز افزون شیوع ویروس کرونا برای خانواده‌های آوارگان یمنی هشدار داد.

وی گفت: کمیسریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در حال آگاهی‌بخشی به آوارگان یمنی برای حمایت هرچه بهتر از خود است همچنین از تلاش‌های صورت گرفته مقامات یمن برای مقابله با شیوع کرونا حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در خصوص شرایط ناگوار معیشتی و بهداشتی آوارگان در شرایطی که با خطر روزافزون شیوع کرونا مواجه هستند، ابراز نگرانی کرد.

وی هشدار دارد استمرار درگیری‌ها، ارائه خدمات انسانی را سخت‌تر می‌کند و یمن را به بحرانی‌ترین اوضاع انسانی می‌کشاند؛ چرا که بیش از ۲۴ میلیون نفر در این کشور به کمک نیاز دارند و ۳.۶ میلیون نفر نیز آواره هستند.

تجاوز ائتلاف عربی به فرماندهی عربستان سعودی علیه یمن وارد ششمین سال شده است و تاکنون هزاران کشته و زخمی داشته و میلیون‌ها نفر را به فقر و گرسنگی سوق داده است.

از آغاز شیوع ویروس کرونا در بیشتر کشور‌های جهان تاکنون آماری از مبتلایان به این ویروس در یمن منتشر نشده است و با توجه به شرایط وخیم درمانی و بهداشتی در این کشور جنگ زده شیوع کرونا در آن بسیار نگران کننده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا جنگ یمن سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی سازی در مالیات سرعت گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور طی حکمی، حمید بهزادی بخش را در راستای اصلاح فرآیندها و نحوه مالیات ستانی به نفع اقشار مختلف مردم با رویکرد تکریم مودیان، اهتمام به عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، فساد ستیزی و قانون مداری در راستای تحقق اهداف دولت مردمی و حل مشکلات مردم، به عنوان «دستیار مردمی سازی» منصوب کرد.

از جمله اهداف مهم طول خدمت ایشان که در این حکم انتصاب آمده است می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

- دریافت گزارش دقیق از ارکان دولت در خصوص محل هزینه کرد درآمدهای مالیاتی و ارائه مؤثر آنها به افکار عمومی کشور

- طراحی و اجرای طرح‌های تحولی به منظور ایجاد سهولت در فرایندهای مالیات ستانی برای اقشار مختلف مردم

- ارتقای شفافیت پیش بینی پذیری و استاندارد کردن فرآیندهای انجام امور برای اقشار مختلف مردم در مراجعه به سازمان

- شتابدهی و تقویت رسیدگی به مشکلات عموم مردم مراجعه کننده در جهت ارتقای اعتماد به سازمان امور مالیاتی کشور

-مشاوره و همکاری با بخش‌های مختلف سازمان برای ارتقا استانداردهای محیطی و تعاملی سازمان امور مالیاتی کشور در مواجهه با مودیان

گفتنی است حمید بهزادی بخش پیش از این مشاور هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت و کمیسیون‌های تلفیق بودجه سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ بوده است. وی همچنین مدیرعامل و از اعضای هیأت مؤسس اندیشکده سیاستگذاری اقتصاد و پیشرفت ماهد است که در زمینه بودجه، انرژی، مالیات و شفافیت در نهادهای اندیشه ورزی فعالیت داشته است. مشاور دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد و عضو شورای سردبیری برنامه تلویزیونی پایش از دیگر فعالیت‌های بهزادی بخش است.

کد خبر 6081160 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • انتقال دارایی‌های مسدود شده روسیه خطرات قانونی دارد
  • ۵۰ میلیارد تومان تنها جریمه خانه‌های لوکس و خالی طی ۱۱ ماه گذشته 
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • دولت سیزدهم گام‌های مثبتی در زمینه مالیات برداشته است
  • عضویت فلسطین در سازمان ملل را به رسمیت می‌شناسیم
  • ترکیه‌: غزه با وخیم‌ترین فاجعه بشری مواجه است
  • برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فعالیت نهاد امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی
  • وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
  • مردمی سازی در مالیات سرعت گرفت