Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:34:15 GMT

ورود افراد غیرساکن به ۳ شهر حاجی آباد ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۴۴۱۴

ورود افراد غیرساکن به ۳ شهر حاجی آباد ممنوع شد

فرماندار حاجی آباد روز شنبه در نشست ستاد مبارزه با کرونا گفت: افرادی غیرساکن با توجه به اجرای طرح مذکور باید هرچه زودتر به شهرهای خود بازگردند و هیچ گونه خدماتی به افراد غیرساکن در این شهرستان داده نمی شود.

وی ادامه داد:پلاک خودرو بیمه خودرو و کارت ملی افراد در درجه اول ملاک شناسایی خواهند بود اعضای شورای شهر همکاری لازم در شناسایی افراد خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد مبارزه با کرونا در حاجی آباد در خصوص کارگرانی که محل کار آنها خارج از شهر است نیز گفت: اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی باید کارت تردد این کارگران صادر و رفت و آمد آنها با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان و با رعایت اصول بهداشتی صورت گیرد.

جهانگیری با اشاره ضمانت اجرای این طرح توقیف یکماهه خودرو و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اس.‌ابرازداشت: ضمن احترام به افراد ساکن در  شهرستانهای همسایه باید از جاده های حاشیه شهر رفت و آمد کنند.

وی افزود: جهت جلوگیری از توقف خودروهای سنگین تمامی صنف های درحاشیه جاده اصلی شهرحاجی آباد تا اطلاع ثانوی تعطیل و صنف های ضروری جهت تامین نیازهای مردم در شهر باز می گردند و مردم در این خصوص دغدغه ای نداشته باشند.

فرماندار حاجی آباد ادامه داد: عشایر شهرستان حاجی آباد نیز برای جلوگیری از تجمع در مناطق مختلف باید مقصد خود را مشخص و از توقف در مناطق مختلف خودداری کنند.

جهانگیری درپایان به بخشداران و دهیاران توصیه کرد: باید حافظ سلامت مردم در روستاها باشند و تدابیر لازم را در این خصوص در نظر بگیرند.

شهرستان حاجی آباد یکی از شهرستان های خوش آب و هوای هرمزگان در محور ترانزیتی بندرعباس به سیرجان واقع شده که دارای جاذبه های تاریخی و گردشگری است وهرساله پذیرای گردشگران به خصوص از سمت شمال هرمزگان است.

این شهرستان در فاصله ۱۶۵کیلومتری شمال بندرعباس و در کنار جاده بندر به سیرجان با یکهزار و ۲۰۰ متر ارتفاع از سطح دریا در شمال هرمزگان قرار دارد.

حاجی آباد از شمال به شهرستان سیرجان(استان کرمان)، از شرق بخش وکیل آباد (استان کرمان)، از غرب به شهرستان داراب(استان فارس) و از جنوب به بخش فین (شهرستان بندرعباس) محدود می شود و از اهمیت جغرافیایی و ترانزیتی فراوانی برخوردار است.
گردشگرانی که استان هرمزگان و سیرجان را برای ورود به شهرستان بندرعباس انتخاب می کنند باید از حاجی آباد عبور کنند.

 ۱۷۳ نفر تا هشتم فروردین در استان به ویروس کرونا مبتلا شده که شش نفر روز گذشته به شمار مبتلایان به کرونا در استان اضافه شده است.

 از مجموع مبتلایان به کرونا در هرمزگان ۱۳ نفر جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با روز گذشته تفاوتی ندارشته است.

از ابتدای شروع خطر اپیدمی بیماری تنفسی تا هشتم فروردین ماه، یک هزار و ۱۳۳ نفر به مراکز درمانی استان مراجعه و بستری شدند که از این شمار ۹۹۱ نفر ترخیص و ۸۴ نفر همچنان بستری هستند.

 از ۷۴۳ نفر از مجموع افراد مبتلا به بیماری تنفسی به دلیل مشکوک بودن به کرونا نمونه گیری شده که پاسخ آزمایش ۱۷۳ نفر مثبت بوده، هشت نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

بیشترین آمار ابتلا به کرونا در بندرعباس با ۸۶ نفر ثبت شده و در جزیره کیش ۳۵، قشم ۱۹، پارسیان و بستک هر کدام دو، بندرلنگه هفت، حاجی آباد پنج، جاسک و خمیر هر کدام یک، رودان چهار و میناب ۱۱ نفر مبتلا هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا هرمزگان حاجی آباد پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هرمزگان حاجی آباد ویروس کرونا هرمزگان حاجی آباد حاجی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل راه ۴ روستای قلعه گنج را مسدود کرد

آفتاب‌‌نیوز :

محمد فلاح کهن شامگاه پنجشنبه اظهار کرد: راه روستا‌های شریک آباد، بلبل آباد یک و ۲ و شمزان هیات در بخش مرکزی مسدود شده است.

وی ادامه داد: طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیلاب در اثر استمرار بارندگی‌ها موجب آبگرفتگی در ۱۰ روستا از جمله در روستا‌های شمزان جهاد، شمزان هیات، بلبل آباد یک، ۲ و سه، شریک آباد، تم کلی و روستای زیارت بچه در دهستان سرخ قلعه بسته شده است.

فلاح کهن با بیان اینکه همه این روستا‌ها در بخش مرکزی این شهرستان قرار دارند بیان کرد: تیم‌های ارزیاب و امداد هلال احمر به محل اعزام شده اند که علاوه بر قلعه گنج، یک تیم از استان و ۲ تیم از رودبار جنوب هم در میان آن‌ها حضور دارند.

وی اضافه کرد: تگرگ به مزارع جالیزی در روستای شومهری و گندمزار‌های شهرستان نیز خسارت زده است.

هواشناسی برای ۲ روز گذشته هشدار قرمز صادر کرده بود و شاهد شدت بارندگی‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در جنوب کرمان بودیم.

هواشناسی در جدیدترین پیش بینی خود اعلام کرد، روز جمعه جوی به‌نسبت پایدار خواهیم داشت و از اوایل هفته آینده ضمن افزایش ابر احتمال رگبار باران در برخی مناطق جنوب غربی دور از انتظار نیست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سیل راه ۴ روستای قلعه گنج را مسدود کرد
  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • ممنوعیت کشت برنج در پارس آباد مغان
  • کشت برنج در پارس آباد مغان ممنوع شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • ورود روان آب به روستای زین آباد داراب
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش