Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@18:53:45 GMT

نماهنگ دو خط دل تنگی بانوای سیدمجید بنی‌فاطمه

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۴۴۲۲

نماهنگ دو خط دل تنگی بانوای سیدمجید بنی‌فاطمه

سیدمجید بنی‌فاطمه دل نوشته‌ای از حامد عسکری شاعر و نویسنده کشورمان برای حال و روز این ایام با عنوان «دو خط دل‌تنگی» را به مناسبت میلاد سرداران کربلا که هیأت‌های مذهبی جلسات خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرده‌اند، دکلمه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، سیدمجید بنی‌فاطمه مداح اهل بیت(ع) دل نوشته‌ای از حامد عسکری شاعر و نویسنده کشورمان برای حال و روز این ایام با عنوان «دو خط دل‌تنگی» را به مناسبت میلاد سرداران کربلا امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و امام سجاد(ع) که هیأت‌های مذهبی جلسات خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرده‌اند، دکلمه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این متن بدین شرح است:

چقدر دلمان را صابون زده بودیم، چقدر برنامه چیده بودیم امسال خودمان رابیشتر توی دلت جا کنیم، چقدر حاجت ریسه کرده بودیم، بعد از  جشن تولدتان بخواهیم، حالا نمی‌شود، می‌دانید آقاجان اصلا انگار امتحان ولایت ما در طول تاریخ در همین نشدن از سمت شماست و طغیان نکردن ما، امسال هم انگار امتحان به نشدن است و چه امتحان سختی است

نمی‌شود، نمی‌شود برایتان جشن بگیریم، جمع شویم اسمتان را بریز بپاش کنیم صداها برود بچسبد به بال فطرس به پرده‌های عرش و جهان معطر شود، حرم پسرتان توی مشهد بسته، حرم عزیزدردانه موسی‌بن جعفر در قم بسته، حسینیه‌ها تعطیل، خب ما می‌گوییم دندمان نرم عاشقی تاوان دارد می‌کشیم، فرش‌ها، استکان‌ها، علامت‌ها، منبر و کتیبه چه گناهی کرده؟

ما توی اتاق‌هایمان داریم به کارهای بدمان فکر می‌کنیم ولی مطمئنیم پدری که شما باشید، پشت در اتاق حواستان به ما هست و نگران مایید، غرق شده‌ایم آقاجان وسط ضدعفونی‌کننده‌ها دستمان را بگیرید، برگردانید به آرامش عطر گلاب، تربت، اسفند و زعفران.

ما را برگردانید به یکی شدن نفس‌های خیس‌مان از بردن نام شما، ما با مدد نام شما بر می‌گردیم به عمودهای فانوس نشان، به چای‌های شیرین هیزمی، روزهای روشن را دوباره میلاد شما به ما هدیه می‌دهد و دوباره در شور و شادی کف دست‌هایمان سرخ خواهد شد.

تولدتان تولد خودتان و‌آقازاده‌تان برادرتان مبارک آقاجان، دنیا اینجوری نمی‌ماند، عمری باشد و مدد کنید به جان مادرتان قسم جبران می‌کنیم، در خواندن نماز قضا شده گاهی لذتی است که در ادا نیست.

جمال در نظر و شوق همچنان باقی است
گدا اگر همه عالم بدو دهند گداست

این فیلم را اینجا ببینید:

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شاعر کربلا امام حسین سیدمجید بنی فاطمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ «نذر عشق»؛ طبخ ۳۲ هزار نان به نیت شهدای غزه

همزمان با فرارسیدن نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی(ع) مردم افغانستان در اقدامی نمادین ۳۲۰۰۰ قرص نان را به نیابت از ۳۲۰۰۰ شهید مظلوم غزه طبخ کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم ، همزمان با فرارسیدن نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام، مردم افغانستان در اقدامی نمادین 32000 قرص نان را به نیابت از 32000 شهید مظلوم غزه طبخ کردند.

همزمان با این اقدام گروه سرود کودکان افغان، نماهنگ «نذر عشق» را برای پیوند این اقدام مردم کشورشان در سالروز ولادت کریم اهل‌بیت(ع)  با تحولات و‌ شهادت مظلومانه بیش از 32000 شهر‌وند فلسطینی اجرا کردند که اثری کم‌نظیر در هنر افغانستان است.

گفتنی‌ است برای طبخ این تعداد نان، مردم افغانستان در مساحتی چند هزار متری و با طراحی نام مبارک امام حسن مجتبی(ع) اقدام به برپایی ده‌ها تنور کرده و با مشارکت صدها نفر از نانواهای سطح شهر کابل در یک روز تعداد 32000 قرص نان به نیابت از 32000 شهید غزه طبخ کردند.

 

.

 

لازم به ذکر است این نان‌ها سپس در میان خانواده‌های کم‌بضاعت شهر کابل توزیع شده و از دریافت‌کنندگان این هدیه خواسته شد تا برای شادی روح شهدای مظلوم فلسطین فاتحه قرائت کنند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • نماهنگ ماه‌من علی با نوای سید مجید بنی‌فاطمه
  • نرخ جرائم رانندگی حادثه‌ساز ۵ برابر می‌شود
  • پالنگان بهشت پلکانی کردستان
  • آقای حداد! نقل چنار و پاجوش نیست
  • فیلم/ نماهنگ بزرگترین محفل قرآنی کشور
  • نماهنگ بزرگترین محفل قرآنی کشور
  • مواد غذایی مفید برای آسم و تنگی نفس
  • نماهنگ کودکان افغانستانی + فیلم
  • نماهنگ «نذر عشق»؛ طبخ ۳۲ هزار نان به نیت شهدای غزه
  • نماهنگ «آقای مهربان» در خلیل آباد زرین دشت اجرا شد