Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@05:15:57 GMT

ادامه بارندگی در خوزستان تا دوشنبه

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۴۴۴۸

ادامه بارندگی در خوزستان تا دوشنبه

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به ادامه فعالیت سامانه بارشی، از احتمال شدت گرفتن بارش‌ها در اغلب نقاط استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا اواخر روز دوشنبه، سامانه بارشی سبب رگبار، رعد و برق، وزش بادهای متوسط تا شدید و گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط خوزستان، ریزش تگرگ به صورت نقطه‌ای و احتمال بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شدت بارش‌ها در مناطق شمالی و شرقی نسبتا زیاد است. با توجه به ماهیت بارش‌های بهاری احتمال شدت گرفتن بارش‌ها در نقاط دیگر نیز وجود دارد.

سبزه‌زاری گفت: در این ایام، شمال خلیج فارس مواج همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۰.۱ و دهدز با ۱۱.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۱۹.۴ تا ۳۰.۱ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ها از امشب، میهمان کرمانی ها می شوند

 

 

 

 

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان، صاف تاکمی ابری است، گفت: از اواخر وقت امروز تا صبح چهارشنبه با فعالیت سامانه بارشی، بارش ها مناطقی از جنوب، مرکز و جنوب غربی استان کرمان را در برمی گیرد.

وی افزود: عمده بارش ها برای روز سه شنبه است که احتمال سیلابی شدن مسیل ها در مناطق جنوبی استان کرمان و آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان داشت: همچنین افزایش ابر و وزش باد برای مناطق جنوبی استان کرمان پیش بینی می شود که کاهش دید را به صورت لحظه ای در این مناطق داریم.

 وی تصریح کرد: تا روز پنج شنبه، روند افزایشی دما را در سطح استان خواهیم داشت که با خروج سامانه بارشی پایان هفته، کاهش دما را در سطح استان شاهد هستیم.

سلاجقه بیان داشت: میانده جیرفت در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه و لاله زار با دمای ۲ درجه سانتیگراد زیرصفر، خنک ترین منطقه استان کرمان به ثبت رسیده اند.

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۵ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی افزود: در بین ایستگاه های هواشناسی استان کرمان، بعد از لاله زار، شهربابک، کوهبنان و راین با دمای ۳ درجه سانتیگراد خنک ترین شهرهای استان کرمان بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد
  •  روال عادی پروازها در فرودگاه بین المللی اهواز
  • ورود سامانه بارشی ‌به‌ خوزستان از امروز
  • پیش بینی احتمال بارش خفیف باران در زنجان
  • احتمال بارش خفیف باران در زنجان
  • بارش ها از امشب، میهمان کرمانی ها می شوند