Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه گفت: به منظور کنترل هرچه بیشتر ورودی‌ها و خروجی‌ها،23 محور اصلی و 58 محور فرعی منتهی به شهر کرمانشاه را کاملا مسدود کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در حاشیه نشست ویدئو کنفرانس تصویری رئیس جمهور با استانداران سراسر کشور در قالب ستاد ملی کرونا، اظهار داشت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از جمله طرح‌های مهم مصوب ستاد ملی کرونا است که از ساعت 24 شب جمعه به اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند برای برآورد میزان اثرگذاری این طرح هنوز زود است ولی اکثریت بالایی از مردم از اجرای آن استقبال کردند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: این طرح دارای ضمانت های اجرایی مناسبی است که براساس آن متخلفین جریمه خواهند شد.

وی ادامه داد: براساس این طرح خودروهای افراد متخلف یک ماه توقیف و 500 هزار تومان هم جریمه می‌شوند و مغازه‌های متخلف هم پلمب می‌شود بر همین اساس روز گذشته ده‌ها خودرو و واحد صنفی متخلف با جریمه‌های سنگین روبرو شده‌اند.

بازوند عنوان کرد: همچنین به منظور کنترل هرچه بیشتر ورودی‌ها و خروجی‌ها، روز گذشته 23 محور اصلی و 58 محور فرعی منتهی به شهر کرمانشاه را کاملا مسدود کرده‌ایم.

وی در ادامه از ارایه محدودیت‌های جدی برای روزهای 12 و 13 فروردین خبر داد و گفت: تمامی تفرجگاه‌ها و پارک‌های استان (چه در شهرها و چه در دامان طبیعت) همه بسته هستند و مردم در خانه‌ها بمانند.
 
بازوند ادامه داد: دو نقاهتگاه 500 نفره و 150 نفره برای نگهداری کسانی که تست آن‌ها مثبت اعلام شده توسط سپاه و ارتش ایجاد شده است. فراد مبتلا اگر شرایط ماندن در خانه را ندارند حتما باید در این قرنطینه‌ها به سر ببرند و تا بهبود پیدا کنند.

بازوند هشدار داد‌: کسانی که تست آن‌ها  مثبت اعلام شده و عامدانه در جامعه تردد می‌کنند در واقع بمب‌های ویروسی متحرکی هستند که موجب مرگ صدها انسان می شوند.

استاندار کرمانشاه در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه حدود 80 درصد جامعه کرمانشاهی همکاری مناسبی برای کنترل این بحران دارند ولی 20 درصد همچنان بی توجه به سلامت همنوعانشان هستند.

وی افزود: این افراد بدانند اگر عامدانه موجب انتقال ویروس به کسی شوند در مرگ احتمالی آن انسان دخیل هستند.

باروند اظهار داشت: خواهش می‌کنیم مردم این 15 روز را در خانه‌ها بمانند تا هرچه زودتر از این بحران گذر کنیم.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه سلامت بحران مرگ استاندار بازوند محدودیت تردد کرونا مثبت تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین

در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در آزادراه کرج – قزوین محدودیت هایی در این آزادراه ایجاد خواهد شد. - اخبار استانها -

علی زندی فر مدیر کل راهداری استان البرز شامگاه شامگاه امشب به خبرنگار تسنیم در کرج گفت:  در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در باند جنوبی و شمالی آزادراه قزوین-کرج و اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت توپکا در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین  محدوده پل فردیس تا پل حصارک، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

وی افزود: بازه زمانی عملیات از تاریخ 3 اردیبهشت‌ماه 1403 تا 20 شهریور 1403 ادامه دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز خاطرنشان کرد: این محدودیت ها در روزهای شنبه از ساعت 12:00 الی 16  و روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت 9:00 الی 16:00 اجرا می شود.

وی عنوان کرد: روزهای چهارشنبه از ساعت 9:00 الی 12:00 و روزهای پنج‌شنبه،جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مستثنی  این محدویت ها هستند .

زندی فر افزود:موقعیت دقیق اجرای عملیات از کیلومتر 10 الی 56 باند جنوبی آزادراه قزوین -کرج و از کیلومتر 22 الی 55  باند شمالی آزادراه کرج-قزوین

از کیلومتر 10 الی 24 باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا پل حصارک) اجرایی می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین