Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم گفت: طرحی مطرح شده که افرادی که مشکوک هستند یا علائم مشابه کرونا دارند به بیمارستان ها یا مراکز قرنطینه معرفی شده یا در منازل قرنطینه شوند و زمینه ای برای فاصله گذاری اجتماعی آنها فراهم شود که در صورت نهایی شدن اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری ویدئو کنفرانس جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور رئیس جمهور گفت: در این جلسه طرح های جاری برای مقابله با کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت که از آن جمله طرح فاصله گذاری اجتماعی بود که از دیروز در تمام استان ها آغاز شده و موفقیت آن از نظر کنترل مبادی ورودی و همراهی مردم بیش از 85 درصد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه غربالگری و جداسازی افراد مشکوک به کرونا از باقی مردم جزو اهداف این طرح است خاطرنشان کرد: طرحی مطرح شده که افرادی که مشکوک هستند یا علائم مشابه کرونا دارند به بیمارستان ها یا مراکز قرنطینه معرفی شده یا در منازل قرنطینه شوند و زمینه ای برای فاصله گذاری اجتماعی آنها فراهم شود.

استاندار قم با بیان اینکه این طرح در صورت نهایی شدن اجرا می شود گفت: برخورد با افرادی که شایعه پراکنی می کنند و در فضای مجازی نسبت به این بیماری به مردم استرس وارد می کنند و امنیت روانی جامعه را بر هم می زنند از دیگر مباحث این جلسه بود که تدابیری اندیشیده شده که از آن جمله مجازات های ایجابی و سلبی است.

وی با اشاره به تصمیم گیری در خصوص توسعه خرید و فروش های اینترنتی بیان کرد: تصمیم ستاد این است که برای جلوگیری از حضور مردم در اجتماع و تامین مایحتاج عمومی، فروشگاه های اینترنتی موجود فعال تر شده و در رسانه ملی تبلیغات آنها صورت گرفته تا مردم با اطمینان خاطر نیازهای خود را تامین کنند.

سرمست به تصمیمات اتخاذشده برای اقشار آسیب پذیر اشاره کرد و گفت: دولت حدود 100 هزار میلیارد تومان برای صنوف و اقشار آسیب پذیر پیش بینی کرده که پس از شناسایی پرداخت یارانه به آنها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/78027 

منبع: فارس

کلیدواژه: مجازات قم بیمارستان ها کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسانات بازار ارز و طلا زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌کند

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، دکتر جوکار در این نشست، با اشاره به لزوم ارسال پیوست‌های مرتبط با شورای برنامه‌ریزی استان یزد، گفت: بدون شک با وجود این پیوست‌ها و آشنایی قبلی نسبت به موضوعات شورای برنامه ریزی، خروجی بهتری در جلسات خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه نوسانات ارز و طلا به هیچ عنوان قابل قبول نیست، گفت: دولت در زمینه کنترل بازار ارز و طلا باید برنامه ریزی داشته باشد و این وضعیت اصلا زیبنده نیست.

نماینده مردم، اضافه کرد: گلایه های مردم را در خصوص نوسانات بازار ارز و طلا و اثرات منفی آن بر زندگی آنها را به مسئولان ارشد دولت اعلام کردم و امیدوارم که شاهد تغییرات مثبتی در این زمینه باشیم.

وی عنوان کرد: حقوق کارگران و کارمندان پایین است و با این نوسانات، با مشکلات زیادی مواجه می شوند که می‌طلبد دولت نظارت و برنامه‌ریزی بیشتری داشته باشد و کمترین نوسانات را شاهد باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد نیز در ابتدای نشست، از خدمات و پیگیری های دکتر جوکار جهت رفع مشکلات استان یزد تقدیر کرد و گفت: در سفر سال گذشته معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان یزد، دستورات بسیار خوبی از سوی جنابعالی در بخش های مختلف و حتی خارج از حوزه انتخابیه (یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن) برای رفع مشکلات استان از ایشان (دکتر منظور) اخذ شد.

دهقانی زاده با بیان اینکه همراهی و همکاری دکتر جوکار با دولت کم‌نظیر است، اضافه کرد: دیگر نمایندگان استان نیز همکاری خوبی با دولت داشته اند؛ ولی تعامل، پیگیری ها و نگاه همه جانبه دکتر جوکار برای رفع مشکلات استان، بی‌نظیر است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد به کمک‌های تاریخی جوکار در زمینه معادن اشاره کرد و اظهار داشت: شاید برخی از مجموعه ها متوجه این پیگیری ها نباشند؛ اما من به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه استان متوجه این پیگیری‌ها هستم.

 

دیگر خبرها

  • نوسانات بازار ارز و طلا زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌کند
  • امنیت؛ خط قرمزی غیرقابل گذشت
  • اعتبار ۴۰۰۰ میلیاردی طرح انتقال آب‌های زیرزمینی در خراسان شمالی
  • طرح پژوهشی نقشه‌برداری فرهنگی انجام شد
  • نوسانات بازار ارز و طلا، زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌کند
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • جداسازی طیف اوتیسم از گروه کم توان ذهنی/متناسب سازی محتوای درسی برای دانش آموزان اوتیسم+فیلم
  • مطالبه‌گری باید در دست جریان انقلابی باشد
  • برنامه ریزی پنهان در مدارس مخرب است
  • وحدت به جای تخریب و تفرقه