Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@17:49:28 GMT

۳ تُن شیرینی تاریخ مصرف گذشته در شاهین‌دژ توقیف شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۴۶۸۴

۳ تُن شیرینی تاریخ مصرف گذشته در شاهین‌دژ توقیف شد

سیاوش جبارزاده روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای تشدید نظارت و کنترل چرخه مصرف مواد غذایی و مقابله با شیوع بیماری کرونا، تیم نظارتی شهرستان متشکل از نمایندگان فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت، اداره اماکن و مرکز بهداشت در بازدید از اماکن عمومی، یک دستگاه کامیون حامل این شیرینی را در سطح شهر توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که این این محموله حدود یک ماه قبل از عید توسط تعدادی از قنادان جهت فروش و توزیع از تهران خریداری شده است ولی با توجه به فروش نرفتن آن در این ایام، این افراد قصد فروش آن را در سایر شهرهای اطراف داشتند که توسط تیم نظارتی توقیف و جهت معدوم‌سازی به انبار مرکز بهداشت انتقال داده شد.

وی اظهار داشت: این میزان شیرینی که به علت انقضای تاریخ مصرف آن غیرقابل استفاده است به زودی با حضور نمایندگان ادارات مرتبط معدوم‌سازی خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ ارزش این میزان شیرینی را بیش از ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

وی اضافه کرد: نظارت ماموران بهداشت محیط و بازرسان شبکه بهداشت و درمان در قالب گشت‌های مشترک بر سطح بازار برای کنترل سلامت مواد مصرف در بین شهروندان ادامه دارد و با واحدهای متخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.

شاهین‌دژ ۹۸ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا شبکه بهداشت و درمان صنعت قانون معدن و تجارت مواد غذایی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت : با توجه به گزارش‌های ارسالی و تبلیغات در فضای مجازی در خصوص مداخله در امور پزشکی به صورت تزریق ژل لب و بوتاکس توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای در مرکز زیبایی واقع در سمنان، کارشناسان نظارت بر امور درمان دانشگاه به همراه نماینده تعزیرات از این مرکز بازدید کردند.
سحر سعدالدین گفت: پس از بررسی و احراز صحت موضوع، این مرکز زیبایی غیر مجاز پلمب و پرونده به مراجع دیصلاح قانونی ارجاع داده شد.

شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با شماره ۰۲۳۳۱۰۵۲۲۲۶ و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه گزارش کنند

دیگر خبرها

  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • این خبرها را از دست ندهید
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان