Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر فرزین رضاعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: سقز با ۱۸ نفر بیشترین آمار درگذشتگان مبتلا به ویروس کرونا را دارد و بعد از آن «قروه و بانه هر کدام با ۸ فوتی در رده های بعدی هستند.

وی با بیان اینکه پنج نفر در سنندج و سه نفر هم در دیواندره بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، اضافه کرد: مریوان، بیجار و کامیاران هم هر کدام ۲ فوتی در این مدت داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه تا ظهر جمعه هشتم فروردین ۷۷۱ نمونه آزمایش از افراد مشکوک به کرونا در کردستان گرفته شده است، افزود: از این تعداد جواب ۳۴۸ مورد آزمایش مثبت و ۴۰۶ مورد هم منفی بوده و جواب آزمایش ۱۷ نفر نیز هنوز مشخص نشده است 

 وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بدلیل نیاز به ستاپ مجدد دستگاه بعد از ٣٠ روز آماری از مبتلایان در دسترس نیست، یادآور شد : موارد مثبت ابتلای به کرونا در استان به تفکیک شهرستان ها شامل سقز ۱۲۲، بانه ۷۱، سنندج ۷۴، کامیاران ۱۱، قروه ۲۵، مریوان ۸، دیواندره ۱۳، بیجار ۱۸، دهگلان چهار و سروآباد ۲ نفر است.  

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تاکید کرد: تاکنون ۱۰۳ نفر از افرادی که به ویروس کرونا در استان مبتلا شده بودند نیز بهبود پیدا کرده و از بیمارستان مرخص شدند ضمن اینکه بیش از یک هزار و ۷۰۰ نفر از افراد وابسته به بیماران نیز در منازل خود دوران نقاهت را می‌گذارنند.

افراد سالم، مشکوک و مبتلا به کووید۱۹ حتما وضعیت خود را در سامانه salamat.gov.ir ثبت کنند تا در صورت نیاز مورد مراقبت و درمان قرار گیرند. از امروز طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به صورت جدی و با مشارکت دستگاه های اجرایی مرتبط آغاز شده که در فاز اول تا ۱۵ فروردین ادامه دارد و در صورت نیاز، قابل تمدید خواهد بود.

مشارکت بسیار گسترده عمومی در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا از طرف مردم اتفاق افتاده و انتظار می‌رود در روزهای آینده، افرادی که نتوانستند در سامانه ثبت نام کنند، این اقدام را جهت حفظ سلامت خود و خانواده‌شان انجام بدهند.

آنچه امروز در برخی کشورهای توسعه یافته در اروپا یا آمریکای شمالی اتفاق می‌افتد و ما شاهد چنین اتفاقاتی در ایران نیستیم، به دلیل مشارکت عمومی مردم در بسیج مقابله با کرونا جهت مداخله زودهنگام برای کنترل این بیماری در کشور است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خانواده دانشگاه علوم پزشکی دستگاه های اجرایی فرزین ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری

 هاشم ناظمی جلال اظهار کرد: نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ امروز و فردا در ۱۱ حوزه اصلی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: در این رقابت ها ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در ۵ گروه آزمایشی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی گفت: از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۰۸ نفر آقا و ۱۵ هزار و ۵۷۵ نفر خانم‌ هستند.

ناظمی جلال یادآور شد: بیشترین تعداد شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم تجربی با ۱۱ هزار و ۵۷۵ داوطلب و کمترین آن در گروه آزمایشی هنر با ۸۸۰ نفر به رقابت می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • باغ گیاه‌شناسی رهید؛ مال‌باختگان ارتش به سر خط برگشتند
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان