Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت، «یزدان سیف» افزود: بنادر، انبارها، سیلوها و همه زنجیره‌های مرتبط نظیر کارخانه های آرد، سیلوهای بخش خصوصی و نانوایی فعال هستند و اجرای بخشنامه رئیس سازمان اداری و استخدامی و دستور رئیس جمهوری مبنی بر کاهش تراکم نیروهای مستقر در دوایر دولتی و عمومی، در راستای ایجاد آرامش در بازار کالاهای اساسی کشور در این برهه زمانی اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به تشخیص مدیران ستادی و استانی، برخی مشاغل که امکان انجام وظایف در خارج از محل اداری و به صورت دورکاری وجود دارد، با ارایه ساعات انجام فعالیت در منزل به همراه گزارش کار مربوطه می‌توانند، وظایف خود را در خارج از فضای اداری هم انجام دهند.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران یادآور شد: با توجه به اهمیت انجام وظایف و فعالیت‌های محوله شرکت از یک سو و کاهش تراکم نیروهای موجود در دفاتر ستادی و استانی لازم است بخشی از نیروهای شرکت بازرگانی دولتی ایران حسب کارکردها و وظایف مرتبط، به صورت گردشی، نوبت کاری و شیفت با تاکید دورکاری وظایف خود را انجام دهند تا ضمن کاهش تراکم حضور فیزیکی افراد، انجام وظایف محوله به ویژه تامین و توزیع کالاهای اساسی با اختلال مواجه نشود.

سازمان اداری و استخدامی کشور، بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا که به تایید رییس جمهوری رسیده است؛ در خصوص حضور یک سوم کارکنان دستگاه‌های اجرای اعلام کرد: کاهش حضور دو سوم کارکنان از طریق نوبت‌بندی و اعطای مرخصی صورت گرفته و این مرخصی جزء مرخصی استحقاقی کارکنان محسوب نخواهد شد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران وزارت صنعت معدن و تجارت شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند

وزیر کشور با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست، گفت: فراجا نیروهای خود را توجیه کرده که بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر قانون‌گریزی دارد، تفاوت قائل باشد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست و غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند و درصد اندکی رعایت نمی‌کنند که با تذکر رعایت می‌شود؛ بین آنها نیز تعداد انگشت‌شماری هستند که ممکن است مقابل قانون مقاومت کنند و فراجا طبق وظایف قانونی‌اش موضوع را به مراجع قضایی ارسال می‌کند. 

وی افزود: فراجا نیروهای خود را توجیه کرده که بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر قانون‌گریزی دارد، تفاوت قائل باشد.

وحیدی گفت:‌ این کار از وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضاییه است و اگر مشکلی باشد، باید به مرجع قضایی ارجاع دهند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: جلسات خوبی با مقامات پاکستانی داشتیم و نظرات دو طرف بر ضرورت برقراری امنیت بین دو کشور، یکی بود و نظرها این‌گونه بود که جریانات تروریستی هدایت‌شده‌ی سرویس‌های اطلاعاتی خارجی هستند. هم‌چنین توافقات خوبی در برخورد با گروهک‌های تروریستی و هماهنگی‌های اطلاعات صورت گرفت.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد
  • نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • بیماری زنگ زرد بلای جان غلات
  • همه دستگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب باید فعال شوند
  • اژه ای: همه دستگاه ها در موضوع عفاف و حجاب باید فعال شوند
  • رونمایی از کتاب "نگاهی به عملکرد شرکت‌های دولتی"
  • دعوت از همه دستگاه‌ها برای حضور فعال در طرح نور