Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@16:37:54 GMT

نورافشانی شهر قم در اعیاد شعبانیه

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۴۷۷۴

نورافشانی شهر قم در اعیاد شعبانیه

کلانترزاده از نورافشانی شهر مقدس قم به مناسبت اعیاد شعبانیه در نقاط مختلف این شهر خبر داد.

«مهدی کلانترزاده» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم،با گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت: در این ایم آسمان شهر مقدس قم  در نقاط مختلف نورافشانی می شود.

 

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در ادامه بر اهمیت اطلاع‌رسانی به مردم برای عدم حضور در بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر در روز طبیعت تاکید کرد و افزود: هلال‌احمر به‌منظور اطلاع‌رسانی عمومی به کمک شهرداری آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کلانترزاده افزود: اطلاع‌رسانی عدم حضور مردم در اماکن عمومی با همکاری هلال‌احمر، صداوسیما و رسانه‌ها صورت می گیرد.

 

وی تاکید کرد: باید اقداماتی برای ترویج در خانه ماندن و افزایش تاب‌آوری مردم تا قبل از روز طبیعت انجام شود و مردم تشویق به در خانه ماندن شوند.

 

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در پایان بر لزوم تقویت برنامه‌های جمعی برای در خانه ماندن مردم و سرگرم شدن آنان  تاکید کرد.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن اعیاد شعبانیه کلانترزاده نورافشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر که با حضور مسعود اسماعیل بیگی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: با تلاش‌های رئیس و اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر و مشارکت اقشار مختلف مردم و خیرین شهرستان، سال گذشته تعهدی که برای کمک به ساخت صحن عقیله بنی هاشم (س) در کربلای معلی تعیین شده بود به طور کامل محقق شد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در خصوص نحوه امکان مشارکت مردم در این امر مقدس افزود: مردم اسلامشهر دلباخته و شیفته اهل بیت علیهم السلام هستند و بحمدا… سال گذشته با اقدامات تبلیغی خوبی که در قالب پویش《دعوت به بهشت》صورت گرفت، شاهد مشارکت قابل توجه مردم در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات بودیم.

وی افزود: امیدواریم این روند در سال جاری نیز تداوم یابد.

کد خبر 6088700

دیگر خبرها

  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • بمب منفجرنشده‌ای که 100 سال زینت‌بخش یک باغچه بود! (+عکس)
  • جرایم قطع درختان در اراک افزایش یافت
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • طرح نور هوشمند می‌شود
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک