Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@20:29:15 GMT

خیرین بیش از ۱۸۰ مدرسه در البرز ساختند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۴۷۹۹

خیرین بیش از ۱۸۰ مدرسه در البرز ساختند

عزیزاله شهبازی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: مجمع خیرین مدرسه ‌ساز البرز درردیف برترین های حوزه ساخت مدرسه در کشور قراردارد.

وی با بیان اینکه مهمترین مشکل خیرین مدرسه ساز درالبرز را کمبود زمین برای ساخت مدرسه تشکیل می دهد، خاطرنشان کرد: برای ایجاد بستر مناسب برای فعالیت خداپسندانه این عزیزان لازم است همه دستگاه های اجرایی مرتبط به خصوص شهرداری ها و اداره راه و شهرسازی استان پای کاربیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: طی ۲۰ سال گذشته به دلیل همت والای خیرین مدرسه ساز درکناردولت در این استان با بحران فضای آموزشی  به رغم مهاجرت پذیری البزمواجه نشدیم.

شهبازی یادآورشد: سالانه باید ۴۰۰ کلاس درس جدید در البرز ساخته شود تا تراکم دانش آموزی درکلاس های درس این استان بالا نرود.

وی با اشاره به اینکه تراکم دانش آموزی البرز در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ بالاتر از میانگین کشوری است، اضافه کرد: برای تامین فضای آموزشی مورد نیاز استان نیاز به افزایش مشارکت بیشترخیرین وهمچنین افزایش اعتبارات ملی دراین حوزه داریم.

رییس شورای آموزش و پرورش البرزتصریح کرد: خیرین مدرسه ساز درساخت فضاهای آموزشی این استان کارنامه درخشانی دارند که این حرکت معنوی آنان قابل تحسین است.

شهباری ادامه داد: تاکنون خیرین مدرسه ساز در تکمیل پروژه های آموزشی نمیه تمام و ساخت کلاس های درس در مناطق پر جمعیت این استان موفق عمل کردند.

وی افزود: البرزطبق آمار در بخش فضای آموزشی در آخرین ردیف استان های کشور قرار دارد، یادآورشد: برای توسعه فضاهای آموزشی و کاهش تراکم دانش آموزی در این استان باید تلاش کرد.

وی تاکید کرد: فضای آموزشی و نیروی انسانی از شاخص های اصلی تعلیم و تربیت به شمار می رود که در البرز نیاز به توجه ویژه ای دارد.

استان البرز۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اداره راه و شهرسازی دانش آموز زمین شهرداری مدرسه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خیرین مدرسه ساز فضای آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان البرز یک هزار مدرسه نیاز دارد

استاندار البرز در نشست شورای اطلاع رسانی استان گفت: در سرانه های آموزشی و پرورشی، محروم ترین استان کشور هستیم.

وی گفت: البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز و ۵۰ هزار معلم دارد و تمامی مدارس استان ۲ نوبته و کلاس ها نیز با جمعیت بالای ۳۲ نفر تشکیل می شود.

عبداللهی در عین حال افزود: اکنون به تعهدات خود عمل کرده و ۱۲۰ مدرسه با مشارکت دولت و خیرین به آموزش و پرورش استان تحویل داده شده و تا پایان دولت سیزدهم نیز این رقم از ۲۰۰ مدرسه نیز عبور خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار قم بر‌ حمایت از خیرین مدرسه‌ساز
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • استان البرز یک هزار مدرسه نیاز دارد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • مدرسه‌سازی یکی از صدقه‌های جاریه است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف