Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@18:17:11 GMT

انفجار در جایگاه سوخت پاوه 2 مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۴۸۱۳

انفجار در جایگاه سوخت پاوه 2 مصدوم برجای گذاشت

شهردار پاوه گفت: براساس اطلاعات دریافتی یک خودروی پیکان که قصد سوخت‌گیری در جایگاه CNG را داشت مخزن آن منفجر می‌شود و 2 نفر مصدوم می‌شوند.

دانا آذری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص صدای انفجار لحظات پیش در جایگاه CNG پاوه، اظهار داشت: براساس اطلاعات دریافتی یک خودروی پیکان که قصد سوخت‌گیری در جایگاه CNG را داشت مخزن آن منفجر می‌شود و 2 نفر مصدوم می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار پاوه گفت: برای بررسی دقیق موضوع در حال رفتن به محل حادثه هستم.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: انفجار پیکان کرمانشاه جایگاه سوخت شهردار پاوه مصدوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب سوخت سی ان جی

پیمان بهرامی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه گفت : طی یک‌سال گذشته در این استان، بیش از ۲۹۰ میلیون و ۵۹۷ هزار مترمکعب سوخت سی. ان. جی مصرف شده است.

وی تصریح کرد: در همین بازه زمانی و با مصرف مقدار مذکور سوخت سی. ان. جی، حدود ۲۹۱ میلیون لیتر در مصرف بنزین در منطقه کرمانشاه صرفه‌جویی شده است

 به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه، روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب سوخت سی. ان. جی در این استان توسط خودرو‌های گازسوز و دوگانه سوز مصرف می‌شود.

وی مجموع جایگاه‌های عرضه سوخت سی. ان. جی را در استان ۷۸ باب اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۳۵ باب جایگاه سی. ان. جی به‌صورت تک‌منظوره در این منطقه فعال است.

بهرامی تصریح کرد: با اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی از آغاز این طرح در کرمانشاه تاکنون، ۱۱ هزار دستگاه خودرو عمومی در حوزه عملیاتی این منطقه گازسوز شده‌اند که این آمار نشان از استقبال شهروندان به استفاده از سوخت پاک و ارزان سی. ان. جی دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام
  • توزیع بیش از ۲۱۴ میلیون متر مکعب گاز از جایگاه‌های سوخت اردبیل
  • مصرف روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب سوخت سی ان جی
  • ۱۰ جایگاه سیار در مرزهای کرمانشاه در حال سوخت‌رسانی است
  • ویدیو/ شرایط عادی در جایگاه‌های سوخت تهران
  • مردم نگران بنزین نباشند
  • جایگاه‌های سوخت تهران به شرایط عادی بازگشتند
  • فیلم/جایگاه‌های سوخت تهران به شرایط عادی بازگشتند
  • کارت سوخت جایگاه‌ها جمع آوری می‌شود؟ 
  • انفجار خانه در قزوین ۵ نفر را مصدوم کرد / حال ۲ مصدوم وخیم است