Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست واحد HSE شرکت پالایش گاز ایلام گفت: از سوی مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران، پالایشگاه گاز ایلام در زمینه ایمنی و اطفای حریق مخازن میعانات گازی در بین پالایشگاه‌های گاز کشور به عنوان پالایشگاه ممتاز در سال 1398 شناخته شده است

به گزارش برنا از روابط عمومی پالایشگاه گاز ایلام ، مهندس "سید روح الله شریفی" افزود: پس از پایان ممیزی HSE پالایشگاه های گاز کشور توسط ارزیابان و ممیزان مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز، براساس نتایج بدست آمده، از پالایشگاه گاز ایلام به عنوان پالایشگاه ممتاز در زمینه ایمنی و اطفای حریق مخازن میعانات گازی تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه کسب این جایگاه ناشی از اقدامات قابل توجه این شرکت در جهت بهبود و ارتقای سیستم ایمنی و اطفای حریق مخازن میعانات گازی بوده است،  اظهار داشت: این شرکت برای افزایش سطح ایمنی مخازن میعانات گازی در حد استانداردهای بین المللی مقرر است که از خدمات شرکت های مشاور توانمند در راستای ارتقا، بهبود و بروز رسانی سیستم اطفا حریق و ایمنی مخازن استفاده نماید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ممتاز کشوری پالایشگاه گاز ایلام جایگاه برتر پالایشگاه گاز ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۴۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۶۰ هزار نفر در ایلام در زمینه دامداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیر امور عشایری آبدانان با اشاره به اینکه حدود ۱۰ هزار خانوار معادل ۱۱ درصد جمعیت استان زندگی عشایری دارنداظهار داشت: ۶۰ هزار نفر در قالب ۹۷۳۶ خانوار مشغول به دامداری به صورت عشایری هستند.

نوروزی اضافه کرد: یک چهارم دام استان در شهرستان آبدانان وجود دارد که امسال ۲۶۰ تن پشم به ارزش ۶ میلیارد و پانصد میلیون تومان برداشت شده است.

وی در ادامه یادآور شد: پشم چیده شده پس از فراوری و تبدیل شدن به نخ و رنگرزی، درتار و پود صنایع دستی مختلف همچون جاجیم، نمد و فرش به کار برده می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • فعالیت ۶۰ هزار نفر در ایلام در زمینه دامداری
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد
  • صرفه‌جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه ایلام